بازداشت سرمايه گذار سریال ماه تى تى حسين هدايتى

سرمایه گذار سریال ماه تى تى (حسین هدایتى) هم بازداشت شد

پس از محمد امامی (سرمایه گذار سریال شهرزاد)

سرمایه گذار ماه تى تى (حسین هدایتى) هم بازداشت شد

.

.

سریال های ماه تی تی و شهرزاد ۲ که قرار بود در فروردین ۹۶ پخش شوند،

سرنوشت شان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است!

بازداشت سرمایه گذار سریال ماه تى تى حسین هدایتى

بازداشت سرمایه گذار سریال ماه تى تى حسین هدایتى

.

.

بعد از محمد امامى تهیه کننده و سرمایه گذار شهرزاد، سرمایه گذار ماه تى تى هم بازداشت شد/حسین هدایتى قرار بود سرمایه گذار یکى از مهم ترین فیلم هاى سال آینده هم باشد که با این شرایط این همکارى منتفى شده.

.

.

چرا آینده شهرزاد ۲ مبهم است؟

 با بازداشت سید محمد امامی به اتهام دخالت در فساد مالی صندوق فرهنگیان،‌ منبع مالی پروژه قطع شده است. نکته مهم تر غیبت سید هادی رضوی دیگر سرمایه گذار متمول سریال است که در فصل دوم «شهرزاد» به خاطر اختلاف با حسن فتحی همکاری ندارد. چند روز بعد عوامل سریال اعلام کردند دستمزد یک ماهه همه بازیگران پرداخت شده تا پروژه بدون حاشیه پیش برود. خبری که دیروز رسانه ای شد اما زنگ خطر را برای «شهرزاد» بلندتر به سدا درآورده است.

.

.

آینده ماه تی تی هم مبهم است

به گفته هادی رضوی مالکیت امامی در موسسه تصویر گستر پاسارگاد محرز شده. تا پیش از این وقتی اسم موسسه می آمد نام علی اسدزاده به عنوان مدیرعامل قید می شد و گمان می رفت مالک موسسه خود اوست. سید هادی رضوی در لابلای گفت و گویی که با روزنامه صبا داشته، خواسته یا ناخواسته از مالکیت امامی پرده برداشته و گفته:«محمد امامی در این عرصه به‌دنبال خودنمایی و عکس‌گرفتن با بازیگران نبود، طرح و ایده در این زمینه داشت.

.

ب.ز در این زمینه تنها دو الی سه فیلم را بدون استراتژی و هدف خاصی ساخت، فرض کنیم انگار تنها بحث ورود به سینما برای وی مطرح بود، بعد هم دچار آن مسائل شد ولی امامی برند «شاهگوش» را در کارنامه داشت و دفتر پخش تصویرگستر پاسارگاد متعلق به وی بود، امامی سوابق کاری روشنی داشت، همین مساله هم باب آشنایی من با وی شد.» حالا برسیم به این مساله که چرا آینده «ماه تی تی» مبهم است؟ داود میرباقری یک ماه پیش سریالش را به تهیه کنندگی مهران برومند و سرمایه گذاری موسسه تصویر گسترپاسارگاد کلید زد. خب در شرایطی که امامی بازداشت است و آینده اش نامعلوم ، سرمایه سریال چه می شود؟ تازه اگر اتهام امامی محرز شد و احیانا اموالش مصادره، وضع بدتر می شود و تصویرگستر پاسارگاد منحل.

.

در وضعیت کنونی چشم امید داود میرباقری به دیگر سرمایه گذار متمول «ماه تی تی» یعنی حسین هدایتی است. حدود یک سال و اندی قبل خبری در رسانه ها منتشر شد که مالک کارخانه استیل آذین قصد دارد روی پروژه جدید میرباقری در شبکه نمایش خانگی سرمایه گذاری کند. میرباقری به دلیل هزینه بالای «ماه تی تی» سراغ مینی سریال «دندون طلا» رفت و بالاخره توانست با جور شدن سرمایه ، پروژه را یک ماه پیش کلید بزند. پی گیری از چند منبع قابل اعتماد نشان از آن دارد که سرمایه «ماه تی تی» را هدایتی و تصویر گسترپاسارگاد تامین می کنند. این سریال بدلیل تلفیق زمان حال و گذشته نیاز به ویژوال افکت های زیادی دارد و همین هزینه های تولید را به شدت بالا برده است. ضمن این که بازیگرانی چون لیلا حاتمی و مریلا زارعی بر هزینه های آن می افزایند. آیا هدایتی به تنهایی هزینه ای پروژه گران میرباقری را متحمل می شود؟

.

.

.

دانلود سریال ماه تی تی

.

دانلود  فصل دوم شهرزاد

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :