خداحافظی فریبرز عرب نیا از بازیگری

خداحافظی فریبرز عرب نیا از بازیگری: در این سینما بازی نمیکنم

خداحافظی فریبرز عرب نیا از بازیگری

خداحافظی فریبرز عرب نیا از بازیگری

 

عصبانیت و دلخوری فریبرز عرب نیا از برخورد مسوولین:

«در دوره قبل هربار به ارشاد می‌ رفتی با جواب «نه» بر می‌ گشتی اما در این دولت پاسخ «آره» می‌ گیری اما کارت انجام نم ی‌شود. این تلخ‌ کامی‌ اش بیشتر است»

 

فریبرز عرب نیا که پیش تر از بازیگر خداحافظی و ایران ترک کرده بود و به خارج مهاجرت کرده بود، با سریال ماه تی تی قرارداد بسته بود و قرار بود در این سریال بازی کند ولی این گونه نشد.

 

عرب‌نیا می‌گوید با تهیه‌کننده این پروژه قرارداد هم بسته بوده و حتی در پی پیدا کردن راه حل‌هایی برای اقامت پسرش در خارج و تحصیل او رفته تا بتواند هفت ماه در «ماه تی تی» حاضر باشد اما در آخرین لحظات به این نتیجه می‌رسد که این پروژه توان انجام تعهدات مالی خود را ندارد:

 

«با تایید حدس بنده از طرف تهیه‌کننده متوجه شدیم نه تنها قول‌هایی که به بنده داده شده که حتی بر امضاهایی که در قرارداد وجود داشت هم جای شک و شبهه بود. برای همین من ترجیح دادم دوستی‌ها حفظ شود و مشکل دیگری برایم پیش نیاید. خیلی بی‌پرده باید بگویم برای سه  فیلم آخری که کار کردم بلااستثناء دستمزدم را کامل دریافت نکردم و این انگار یک رویه عادی در سینما و تلویزیون شده است. من ترجیح دادم دوباره دچار این معضل نشوم به خاطر اینکه شکل زندگی‌ام و اقامت پسرم و تحصیلش در خارج از کشور اجازه همچنین مسایلی به من نمی‌دهد، برای همین از پروژه «ماه‌تی‌تی» جدا شدم.»

 

 

دانلود سریال ماه تی تی

 

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :