فیلم مطرب

دانلود فیلم مطرب نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴کا

مطرب رکورد فروش روز نخست تاریخ سینمای ایران را شکست, دانلود فیلم طنز و کمدی مطرب اثری از مصطفی کیایی نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴کا, دانلود کامل فیلم سینمایی ایرانی مطرب محصول ۱۳۹۸ با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی

فیلم مطرب

مطرب فیلمی ایرانی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی محصول سال ۱۳۹۷ است. ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلیِ مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند که هنوز نامی از آنها برده نشده‌است و فیلم‌برداری این فیلم در اسپند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.

 

داستان فیلم /// داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود و… .

اسامی بازیگران مطرب /// محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی

تاریخ اکران /// ۱۵ آبان ۹۸ در سرگروهی سینما ایران

ثبت یک رکورد جدید /// مطرب توانست در روز نخست اکران خود به فروشی بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برسید و بدین ترتیب موفق شد که رکورد بیشترین فروش روز اول سینماها که تا پیش از این منحصر به فیلم «ما همه با هم هستیم» با فروش ۵۸۰ میلیون تومان بود را بشکند.

 

 

همه کیفیت ها -بها: ۱۰,۰۰۰ تومان

قسمت 13 مانکن

کیفیت بلوری BLURAY -بها: ۷,۰۰۰ تومان

قسمت 13 مانکن

کیفیت ۱۰۸۰pHQ -بها: ۶,۰۰۰ تومان

کیفیت ۱۰۸۰p -بها: ۵,۵۰۰ تومان

کیفیت ۷۲۰p -بها: ۵,۲۰۰ تومان

کیفیت ۴۸۰p -بها: ۵,۱۰۰ تومان


> نکته ۱: فایل های کنونی نسخه پیش خرید (رمز دار) هستند. رمز ۳شنبه ۲۷ اسپندماه و همزمان با پخش رسمی به آگاهی شما خواهد رسید.

>نکته ۲: چنانچه درباره خرید این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. شماره پشتیبانی (ساعات اداری) : ۰۲۱۲۶۲۹۰۳۰۵ , ساعات غیر اداری ( ۶ عصر تا ۱ شب) : ۰۹۰۲۲۰۱۸۵۵۵ , پشتیبانی تلگرام: @Srmweb

دانلود فیلم مطرب

 

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :