مراسم گلدن گلوب 2017

دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ Golden Globe

دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ با کیفیت HD 1080p

دانلود کامل مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ اصغر فرهادی

دانلود رایگان مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ بدون سانسور

 

مراسم گلدن گلوب 2017

مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷

.

.

.

.

زمان برگزاری مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷

مراسم گلدن گلوب امسال در ۸ ژانویه ۲۰۱۷ (برابر با ۲۰ دی ۹۵) و در بورلی هیلتون با اجرای جیمی فالن برگزار خواهد شد.

این برنامه به گونه زنده از کانال تلگرام کول دانلود گزارش می شود. آرزوی پیروزی برای فیلم فروشنده و اصغر فرهادی داریم.

.

..

نتایج نهایی گلدن گلوب ۲۰۱۷

«لالا لند» با هفت جایزه فاتح اصلی گلدن گلوب شد

شوربختانه فروشنده نتوانست جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را به دست بیاورد و این جایزه را به فیلم الی از فرانسه باخت!

 لالا لند جدیدترین فیلم کارگردان ویپلش (Whiplash) بیشترین جوایز گلدن گلوب امسال را از آن خود کرد. این فیلم با دریافت جایزه‌ی بهترین فیلمنامه و کارگردانی برای دمین شزل، بهترین بازیگر مرد کمدی یا موزیکال برای رایان گاسلینگ، بهترین بازیگر زن کمدی یا موزیکال برای اما استون، بهترین ترانهر(city of stars)، بهترین موسیقی متن و در نهایت بهترین فیلم کمدی یا موزیکال، اصلی‌ترین برنده‌ی گولدن گلوب ۲۰۱۷ شد.

در بخش فیلم‌های درام، کیسی افلک بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای منچستر کنار دریا (Manchester by the sea) دریافت کرد. جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول زن نیز به ایزابل هوپر برای او (Elle) رسید، و وایولا دیویس جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای فیلم حصارها (Fences)ی دنزل واشنگتون دریافت کرد.

دیویس ساعتی بعد برای اهدای جایزه‌ی سیسیل ب. دومیل به مریل استریپ برای یک عمر فعالیت هنری هم به روی صحنه آمد. مریل استریپ بعد از دریافت جایزه‌اش،‌ طی سخنانی به دونالد ترامپ کوبید و از سیاست‌هایش درباره‌ی مهاجرین انتقاد کرد. وی همچنین با اشاره به تمسخر یک خبرنگار معلول توسط ترامپ، گفت که این حرکت او مجوز چنین رفتارهایی را برای سایر مردم صادر می‌کند.

بهترین بازیگر مرد مکمل فیلم‌های درام را آرون تیلور جانسون برای فیلم حیوانات شب‌زی (Nocturnal animals) دریافت کرد. و در نهایت هم، فیلم مهتاب (Moonlight) ساخته‌ی بری جنکینز موفق شد جایزه‌ی بهترین فیلم درام را به دست آورد. بهترین انیمیشن هم به زوتوپیا (Zootopia) محصول کمپانی دیزنی رسید.

در بخش بهترین فیلم خارجی زبان جایزه به فیلم او (Elle) ساخته‌ پل ورهوفن رسید و اصغر فرهادی موفق نشد دومین گولدن گلوبش را به دست آورد.

در بخش جوایز تلویزیونی اما سریال تازه‌ی شبکه‌ی نتفلیکس یعنی تاج (The Crown)، موجب غافلگیری شد و توانست در کنار رقیبان قدرتمندی چون بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و وست ورلد (WestWorld)، جایزه‌ بهترین سریال تلویزیونی درام را به دست آورد. کلیر فوی هم که در این سریال نقش ملکه الیزابت دوم را بازی می‌کند، بهترین بازیگر نقش اول زن سریال‌های درام شناخته شد. بهترین سریال کمدی یا موزیکال به سریال آتلانتا (Atlanta) رسید و دونالد گلاور (که هم از بازیگران اصلی سریال است و هم طراح و نویسنده‌ی آن) برای گرفتن جایزه به روی صحنه آمد.

گلاور جایزه‌ی بهترین بازیگر سریال‌های کمدی با موزیکال را هم برای این سریال دریافت کرد. در بخش مینی سریال یا تله فیلم، هیو لوری، بازیگر مطرح انگلیسی که پیش از این به خاطر بازی در سریال دکتر هاوس (House M.D) دو بار موفق به دریافت گولدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های درام شده بود، این بار جایز‌ه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل را برای سریال مدیر شیفت شب (The Night Manager) دریافت کرد. این سریال دو جایزه‌ی دیگر هم در بخش بازیگری گرفت( تام هیدلستون برای بهترین بازیگر نقش اول مرد و اولیویا کولمن برای بهترین بازیگر مکمل زن).

.

.

.

دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷

تیزر مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷ با اجرای جیمی فالن 

.

.

.

لینک های دانلود مراسم گلدن گلوب ۲۰۱۷

از دو سرور و با دو کیفیت

 

 

دانلود از سرور اپرا

Golden.Globe.Awards.2017.720p.HDTV.mkv – 1.21 GB

Golden.Globe.Awards.2017.480p.HDTV.mkv – 602 MB

 

 

دانلود مراسم فرش قرمز گلدن گلوب ۲۰۱۷

Golden.Globe.Awards.2017.Red.Carpet.480p.mkv – 251 MB

.

.

.

 

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :