عکس های اکران فیلم اسرافیل در لندن

جذاب ترین گالری کامل عکس های اکران فیلم سینمایی اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده ۲۰ مهر ۹۶, تصاویر بازیگران و هنرمندان در مراسم اکران فیلم اسرافیل در لندن

اکران فیلم اسرافیل

اکران فیلم اسرافیل

دانلود فیلم اسرافیل

 .

در فیلم اسرافیل که درخلاصه داستانش آمده است “مردى که ماهى را دوست داشت بازگشته است. دخترى که بهروز را دوست دارد باز مى گردد…مرده گان زنده مى شوند.” بازیگرانی همچون: “هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی، علی عمرانی، سهیلا رضوی، فرهاد جم، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، سودابه جعفر زاده، شهروز دل افکار و افشین سلیمان پور” بازی می کنند.

فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده در بخش رسمى شصت و یکمین فستیوال فیلم لندن BFI به نمایش درآمد. به گزارش رسیده، این فیلم که نخستین تجربه تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر است،

در روز دهم اکتبر در سینما Curzon و یازدهم اکتبر در سینما VUE West End که از سینماهای معروف و شناخته شده لندن هستند به نمایش درآمد. این فیلم در بخش love فستیوال فیلم لندن ۲۰۱۷ حضور داشت و در هر دو نمایش، با استقبال روبرو شد.

در این نمایش‌ها، مستانه مهاجر تهیه کننده فیلم به عنوان نماینده عوامل حضور داشت و توضیحاتی را درباره آیدا پناهنده و عاشقانه‌ای که در بستر «اسرافیل» روایت می‌شود، بیان کرد.

مهاجر در معرفی فیلم و درباره همکاری‌اش با پناهنده گفت: برای من کار کردن در کنار آیدا پناهنده خیلی لذت بخش بود. سختی‌ای که در مسیر برای من وجود داشت، همان سختی‌های کار بود.

برای من شرایط و مسایلی پیش نیامد که بگویم چون زن هستم با این اتفاق‌ها روبرو شده‌ام. به گفته مهاجر، نوع روایت عشق در بستری کاملا شرقی، از مهمترین مواردی بوده که پس از نمایش «اسرافیل» به آن اشاره شده است. همچنین هدی زین العابدین نیز در نمایش‌های این فیلم حضور داشت و درباره نقش خود با مخاطبان و رسانه‌ها گفت‌وگو کرد.


کمپانی Dream Lab Films به مدیریت نسرین میرشب، پخش جهانی «اسرافیل» را بر عهده دارد. فستیوال فیلم لندن مهمترین رویداد سینمایی بریتانیا و از تاثیرگذارترین فستیوال‌های سینمایی دنیا محسوب شده که هر ساله در ماه اکتبر، توسط انستیتوی فیلم بریتانیا برگزار می‌شود.

این فستیوال به عنوان ویترینی برای عرضه بهترین و خلاقانه‌ترین آثار سینمای دنیا شناخته مى‌شود. جشنواره فیلم لندن در کنار اکران فیلم‌های روز و برگزاری فرش قرمزها، به کشف و معرفی استعدادهای نوظهور، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، سخنرانی و کارگاه‌های آموزشی می‌پردازد.

  

در ادامه عکس های مراسم اکران فیلم اسرافیل با حضور بازیگران و هنرمندان را برای شما در سایت کول دانلود آماده کرده ایم.

 

فیلم اسرافیل

اکران فیلم اسرافیل

عکس های اکران فیلم اسرافیل

اکران فیلم اسرافیل


  .

> دانلود فیلم اسرافیل

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :