forushandeh-ghachagh-1

نسخه قاچاق فیلم فروشنده

دانلود فیلم فروشنده

در حالی که در چند روز گذشته نسخه ای از فیلم فروشنده که گزاره “بازبینی وزارت ارشاد ۹۵/٣/٩” بر روی ویدیو بود به گونه قاچاقی پخش شد شرکت تصویرگستر پاسارگاد که حق رایت این فیلم رو دارد اعلام کرد فیلم را پخش نمی کنیم تا ارشاد پاسخگوی ما باشد. این چندمین بار است که سرمایه ما به خطر می افتد و نسخه بازبینی که برای ارشاد فرستاده می شود به بیرون درز می کند.

در پی انتشار این خبر علی اسدزاده مدیرعامل شرکت تصویرگستر پاسارگاد که توزیع نسخه دی وی دی فیلم فروشنده را بر عهده دارد، مدعی شد آنچه که امروز منتشر شده قطعا از مجاری وزارت ارشاد خارج شده است.

او در این رابطه می گوید: «حدود یک ماه پیش متوجه شدیم نسخه اى که برای بازبینی وزارت ارشاد به منظور صدور پروانه سینمایی ارایه شده بود در یکى از شهرستان ها منتشر شده است. به دنبال این اتفاق با توجه به ضربه اى که انتشار قاچاق این فیلم به توزیع نمایش خانگى آن در ایران و همچنین بروز مشکلات حقوقى براى نمایش بین المللى فروشنده بوجود خواهد آورد، کارگردان فیلم که بیرون از کشور بودند، تلفنى موضوع را با حجت الله ایوبی در میان گذاشته و آقاى ایوبی اعلام می کند که قطعا پیگیری می کنند و بدنبال آن ایشان ستاد صیانت را مسوول پیگیری این مساله می کنند.»

مدیر عامل تصویرگستر پاسارگاد مدعی است که هرچه به سازمان سینمایی و وزارت ارشاد نامه نوشته و پیگیری کرده هیچ جوابی نشنیده و نتیجه ای حاصل نشده است، اما نتیجه پیگیر ی های شخصی او از شهرستان مورد نظر این بوده که نسخه ای از فیلم را فردی نا شناس که غیر محلی بوده به یک ویدیو کلوپ به قیمت ۱۰۰ هزار تومان فروخته است.

اسدزاده می گوید تا مشخص شدن این موضوع مهم که کل شبکه نمایش خانگی را به خطر انداخته است، فیلم فروشنده را توزیع نخواهد کرد زیرا این موضوع به زودی باعث از بین رفتن حیات شبکه نمایش خانگی می شود و دیگر خرید فیلم ایرانی به هیچ عنوان ارزش سرمایه گذاری را ندارد.

از طرفى باعث بى اعتمادى پخش کنندگان خارجى که قصد خرید فیلم هاى ایرانى را دارند نیز خواهد شد. این در شرایطی است که فیلم فروشنده هنوز در بسیارى از کشور ها به روى پردهه نرفته است و قرار است اکران آن در آمریکا از اسپند ماه آغاز شود. از سوی دیگر پی گیری های انجام شده خبر از این دارد که عرضه کننده نسخه قاچاق در روزهای گذشته دستگیر شده، مورد بازجویی قرار گرفته و در حال حاضر با قید وثیقه آزاد است و نتیجه بازجویی ها و بررسی ها نشان از آن دارد که نسخه بازبینی از ارشاد بیرون نرفته است.

.

.

.

دانلود فیلم فروشنده

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :