امیلیا کراک بازیگر سریال تاج و تخت

بیوگرافی امیلیا کراک بازیگر سریال تاج و تخت

امیلیا کراک بازیگر سریال تاج و تخت

امیلیا کراک بازیگر سریال تاج و تخت

 

زندگینامه امیلیا کلارک 

امیلیا کلارک در تاریخ ۲۳ اکتبر سال ۱۹۸۶ در لندن، انگلستان متولد شد و در برکشایر بزرگ شد. پدر امیلیا یک مهندس صدا در تئاتر، مادر او یک تاجر، و برادر کوچکتر او در حال مطالعه سیاست است.

او اولین نقش خود در تئاتر در سنت ادواردز و مرکز درام لندن در سال ۲۰۰۹ شروع کرد و در تلویزیون در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی دکترها، و در سال ۲۰۱۰ فیلم Triassic Attack بازی کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او برای بازی در مجموعه تلویزیونی از بازی تاج و تخت انتخاب شد. در سال ۲۰۱۱، او جایزه Ewwy به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در یک سریال درام برای نقش خود به عنوان دنریس تارگرین را به دست آورد.

امیلیا کراک بازیگر سریال تاج و تخت

امیلیا کراک بازیگر سریال تاج و تخت

در سال ۲۰۱۳، او در فیلم Spike Island ظاهر شد. امیلیا نیز اولین گام خود را در صحنه Broadway در مارس / آوریل ۲۰۱۳ در Breakfast at Tiffany’s ، که در آن او نقش نخست Holly Golightly را داشت.

امیلیا کلارک در فیلم Dom Hemingway در کنار جود لاو ایفای نقش می‌کند که در جشنواره فیلم تورنتو ( TIFF ) در ماه سپتامبر ارائه شد.

وی در فیلم نابودگر: پیدایش به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی در نقش سارا کانر ایفای نقش کرده است. از جمله آخرین فیلم او می توان به من قبل از تو اشاره کرد.

 او بیشتر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در مجموعه تلویزیونی فانتزی قرون وسطایی بازی تاج و تخت که از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود، شناخته شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :