eradatmand

اعتراض نمادین کاهانی به توقیف فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

.

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

پس از این که وزارت ارشاد از توقیف ۱۰۰ درسدی فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا خبر دارد. عبدالرضا کاهانی کارگردان این فیلم دست به کار شد و با پخش پلنی از فیلم «ارادتمند نازنین بهاره تینا» نوشت: «دوران سانسور و توقیف تمام شده، نسخه کامل فیلم را خواهیم دید»

شاید این فیلم نیز مانند «مهمونی کامی» به گونه اینترنتی پخش شود!

در این فیلم بازیگرانی چون طناز طباطبایی ، مهناز افشار ، سحر دولتشاهی و مهران غفوریان بازی می کنند.

.

نظر ارشاد درباره فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

ایوبى: ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا اصلا قابل بررسى نیست!

بالاخره پس از چند ماه حرف و حدیث و حاشیه، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی تکلیف مجوز نمایش فیلم “ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا” به کارگردانی عبدالرضا کاهانی را حداقل در دوره مدیریت خودش مشخص کرد.

به گفته ایوبی، نمایش فیلم کاهانی از دستور کار خارج شده و او باید قید مجوز گرفتن برای این فیلم را بزند. ایوبی درباره برخی فیلم های توقیف شده دیگر هم اظهار نظر کرده است. بعضی از فیلم‌ها اصلا قابل بررسی هم نیست؛ مثل “ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا” چون ساختار فیلم به گونه ای است که قابل بررسی نیست. امیدوارم که آقای کاهانی که خیلی هم از ایشان ممنونم که با متانت از این ماجرا گذشتند، فیلم بعدی شان را بسازند. (۲۰ آبان ۹۵)

.

چرا به ارادتمند نازنین بهاره تینا پرواخت نمایش نمی دهند؟ / دلیل توقیف

دلیل آن را شاید بتوان در خلاصه داستان آن دید. به گفته خبرگزاری فارس: «این فیلم درباره سه دختر خیابانی است که در خانواده‌ای زندگی می کنند که پدر خانواده مظهر بی غیرتی است و در خانه پارتی تدارک می بیند و دخترانش را مجاب می کند که زودتر به خانه برای حضور در جشن باز گردند مادر خانواده هم سهمی در این ماجرا دارد. دزدی، فحاشی، لوندی، شوخی های رکیک جنسی و اعمال منافی عفت عمومی در فیلم به وفور دیده می شود. فیلمی که مدت زیادی است در وزارت ارشاد برای بازبینی شورای پروانه نمایش ارایه شده است ولی هیچ تصمیمی برای فیلم گرفته نشده و احتمالا اعضای شورای پروانه نمایش با دیدن فیلم شوکه شده اند».

.

.

.

دانلود فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

عکس های فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

.

.

.

.

دانلود این دو ویدیو با کیفیت بالاتر و بدون تگ

بخشی از فیلم توقیفی ارادتمند نازنین بهاره تینا

پشت صحنه فیلم ارادتمند نازنین بهاره تینا

.

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :