افشاگری ساره بیات جشنواره فجر 95

کلیپ: افشاگری ساره بیات از اتفاقات جشنواره فجر ۹۵

دانلود ویدیو کلیپ: سخنان تند ساره بیات از پارتی بازی در جشنواره فجر ۹۵

حذف مخفیانه نام ساره بیات از کاندیدای جشنواره

.

.

حذف مخفیانه نام ساره بیات از کاندیدای جشنواره

حذف مخفیانه نام ساره بیات از کاندیدای جشنواره

.

ساره بیات:

نکته‌ای است که دل مرا شکسته، از سال ۸۵ تا ۹۵ هر سالی که برای جشنواره فجر کار داشتم در بخش مسابقه حضور پیدا کرده و کاندید شدم و دیپلم افتخار جشنواره فجر، کاندید خانه سینما، نقش یک منتقدین و نویسندگان، نشان مردمی و بیش از ده ها جایزه بین المللی دریافت کردم که فقط یکی از آن ها جایزه منتقدین و نویسندگان حلقه طلایی انگلیس است که یکی از کاندیدها خانم مریل استریپ بودند.

 

من ساره بیات هستم و این پاکت را نمی‌فهمم. چرا از تیم من عذرخواهی نمی‌کنید. سیمرغ مرا عوض کردند، با فیلم ها هر کارى دوست دارند مى کنند و من آن ها را نمی‌بخشم.  در جشنواره پارسال فیلم ناهید را داشتم که اصلا پذیرفته نشد ولی همین فیلم رفت و جایزه کن رو گرفت!!! این چه بازی مسخره‌ای بود که با من کردید؟ . او پاکتی که در دست داشت را باز کرد و کارت دعوت نامزدها را نشان داد و گفت: چرا شب میهمانى نامزدها مرا دعوت می‌کنید؟

 

روی پاکت ساره بیات نوشته شده است. این چه بازی مسخره‌ای بود که با من کردید. چرا اشتباهى که کردید را قبول نمى کنید و از گروه من عذرخواهى نمى کنید؟ من اگر حرف می‌زدم حاشیه سازترین می‌شدم . در حالی ساره بیات به شب نامزدهای جشنواره فجر دعوت شده است که نام وی به هیچ عنوان در میان نامزدهای بازیگری زن نبوده است.

 

اما حجت اله ایوبى رییس سازمان سینمایى دقایقى قبل در برنامه هفت درباره این اتفاق گفت: دبیر جشنواره علاوه بر کاندیدها از ۵۰ نفر از هنرمندان دیگر برای مراسم جشن کاندیدا دعوت کرده بود که خانم ساره بیات نیز از جمله همین مهمانان بوده و موضوع پیش آمده یک سو تفاهم بوده است . اما سوال این جاست که چرا روی کارت ساره بیات نوشته شده کارت کاندیدها؟!…

.

.

افشاگری ساره بیات جشنواره فجر 95

افشاگری ساره بیات جشنواره فجر ۹۵

.

.

.

.

دانلود ویدیو با کیفیت بالاتر

 .

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :