حمله سیروان خسروی به سلبریتی ها

حمله سیروان خسروی به سلبریتی ها +کل کل فلور نظری!!

سیروان خسروی: شماها مثه آفتاب پرست رنگ عوض می کنید

فلور نظری: دفعه اولش نیست که این جوری بی ادبی می کنه!!

حمله سیروان خسروی به سلبریتی ها

سیروان خسروی نوشت
‏‎نه سبز بودم ، نه بنفش شدم ، نه تَکرار کردم و نه سیاه میشوم.
‏‎ولى افسوس که هنوز هم بسیارند کسانیکه دنباله رو سلبریتیهاى آفتاب پرستى هستند که یک روز سبزند ، یک روز بنفش ، یک روز عزادارند ، یک روز به فلان کاندیدا “اعتقاد راسخ” دارند ، روز دیگر تظاهر به فریبخوردگى میکنند ، یک روز تاریخ سازند و روز دیگر تاریخ باز. ‏‎اینها همانهایى هستند که از ماهیگیرى از آب گل آلودِ هیچ حادثه اى نمیگذرند و شهوت دیده شدنشان تمام ناشدنى است.
‏‎من نه از “درود به شرفت” ها خوشحال میشوم و نه از “لعنت” ها ناراحت، چون میدانم تنها با یک پست عوامفریبانه تمام “لعنت” ها به “درود” تبدیل میشود. ‏‎قطعا قلب من هم همانند هر انسانى از این همه مصیبت به درد آمده و حالم از شرایط اسفناک زندگى در کشورم به هم میخورد، اما باور دارم که گذاشتن یک عکس مشکى یا پُستهایى که جز برانگیختن احساساتِ لحظه اى هیچ کاربردى ندارند، هیچ دردى را درمان نخواهد کرد. ‏‎مرا به خویشتن خویش وانهید که من
‏‎نه از قبیله ی زهدم، نه اهل تزویرم

انتقاد شدید فلور نظری از سیروان خسروی

انتقاد شدید فلور نظری از سیروان خسروی فلور نظری:کسی که هیچوقت کنار مردم نبود و نیست و به خودش اجازه می دهد دیکتاتورمابانه فقط محکوم کند ،توهین کند همه را غلط و خود را درست ترین بداند فقط رای و نظر خود را درست بداند.مماشات شما با قضایای کشورون هم حال به هم زن است.

 

اظهار نظر سیروان خسروی درباره مهراب قاسم خانی درباره دوران انتخابات ریاست جمهوری در ایران خبرساز شد.

سیروان خسروی مهراب قاسم خانی

سیروان خسروی در صفحه شخصی اش نوشت: « بعد از خوندن پست مهراب قاسمخانى، دوست قدیمى ، و آشناى امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سو تعبیر از طرف دنبال کننده هاى ایشون نشه.

مهراب جان قطعا به یاد دارى که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تیم آقاى روحانى پیشنهاد شده که من در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران ، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد ، به دلیل صمیمى بودنمون، جواب بی ادبانه اى هم در رابطه با این حرفت دادم.

-اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمی هاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکى شده و من هیچ عملى انجام نمیدم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگى خودم برام مهمه ، من دیگه نیازى به توضیح بیشتر نمیبینم

در مورد قسمت پى نوشت متنى که نوشتى؛

من اسم “یکى از دوستان” رو میدونم چون تو همون مکالمه تلفنى خودت جریان رو تعریف کردى، ولى اگه شهامت ندارى که اسمشو بنویسى ، لازم نیست اصلا در موردش بنویسى که باعث شه مخاطبت فکر کنه “یکى از دوستان” همون “سیروان خسروى” بوده.

پیش از این مهراب قاسم خانی در صفحه اینستاگرامش از موضع نگرفتن سیروان خسروی درباره اتفاقات مختلف اجتماعی و سیاسی انتقاد کرده بود

 

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :