سریال مانکن قسمت ۱6

دانلود سریال مانکن قسمت ۱۶ شانزدهم با کیفیت بلوری ۴کا

دانلود سریال مانکن اثری از حسین سهیلی زاده قسمت ۱۶ پخش شده ۱۸ آذر نسخه کامل و رایگان با کیفیت بلوری ۴کا, دانلود قسمت شانزدهم از سریال جدید مانکن با لینک مستقیم کم حجم پرسرعت

سریال مانکن قسمت ۱6

مانکن مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۶۹۷ و ۱۶۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است.

 

خلاصه قسمت های اخیر ///

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که کاوه رفته رفته به خود جسارت می دهد و سعی می کند که از زیر سایه زن اجباری خود یعنی کتی بیرون بیاید تا بتواند با عشق حقیقی خود یعنی همتا زندگی کند ولی مسایل و مشکلات زیادی را در پیش دارد و باید با دختر عموی پدر خود و همچنین اخگر و باند خطرناکش دست به گریبان باشد. همچنین کاوه می کوشد تا به خاطر حوادث شوم و بدی که همتا با آن ها مواجه بوده که همه آن ها به دلیل نقشه های اخگر بوده، از افگر انتقام بگیرد.

در این بین دوست صمیمی کاوه، یعنی بهرام که به تازگی به عنوان مانکن در شرکت کتی استخدام شده بود و به حقوق خوب و قابل توجه ۸ میلیونی هم رسیده بود در دام اخگر می افتد. قضیه از این قرار بوده که در روزی که اخگر به خانه همتا آمده بود و زور وی را ربوده بود، بهرام از راه می رسد و با درگیر شدن با نیروهای اخگر همتا را با خود می برد. در همون صحنه، اخگر از بهرام فیلم می گیرد و پس از چندی موفق به شناسایی و نهایت دستگیری وی می شود.

بهارم پس از گیر افتادن به دست افراد اخگر مقاومت می کند و چیزی را لو نمی دهد. در این بین زن سابق اخگر با بازی لیندا کیانی که بسیار از وی زخم خورده بود به جناح کاوه و همتا ملحق می شود و این سه تصمیم می گیرند که با اتخاذ نقشه ای جدید از اخگر انتقام بگیرند. در همین بهبوهه است که اخگر با علم بر این که بهرام در شرکت کتی کار می کرده است به آن جا می آید ولی همتا در آن محل نبوده.

کاوه سعی می کند به همتا تلفن بزند و او را از آمدن به شرکت در اون  روز منصرف کند تا لو نرود ولی اون موبایلشو جواب نمی دهد و وارد شرکت می شود. ناگهان یکی از بادیگارد های اخگر وی را می بیند و به تعقیب او می پردازد. اکنونی باید منتظر ادامه این سریال در قسمت ۱۶ شد. شما را به دلیل این قسمت دعوت می کنیم.

 

بازیگران /// محمدرضا فروتن مریلا زارعی امیرحسین آرمان نازنین بیاتی فرزاد فرزین لیندا کیانی حسین پاکدل الهام پاوه نژاد شبنم قلی خانی نفیسه روشن رابعه مدنی

داستان کلی سریال /// مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و …

همینک در انتهای پست لینک دانلود قسمت ۱۶ از سریال جذاب و تماشایی مانکن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

 

.

دانلود قسمت ۱۶ سریال مانکن

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :