دانلود فیلم ائو

دانلود فیلم ائو (خانه)

دانلود رایگان کامل فیلم ایرانی ائو (خانه) با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم سینمایی جدید «ائو (خانه)» ساخته اصغر یوسفی‌ نژاد بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود فیلم ائو

دانلود فیلم ائو

دانلود فیلم ائو

 

فیلم ائو (خانه) – Khaneh Film

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: اصغر یوسفی‌ نژاد

سال ساخت: ۱۳۹۵ | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود

 

اسامی بازیگران ائو

محدثه حیرت، رامین ریاضی، غلامرضا باقری، صدیقه دریانی، نرجس دل‌آرام، پریناز پاشازاده، سیروس مصطفی، اکبر شریعت، میثم ولی‌خانی، فریبا سهرابی، وحیده نویدی، رضا محمودی، حامد غفارپور، حسام کاظمی

خلاصه داستان خانه:

سایه که به‌خاطر ازدواج، از شش سال پیش ارتباطش را با خانواده‌ قطع کرده است، زمانی به خانه برمی‌ گردد که طبق وصیت پدرش ماموران جسد او را به اتاق تشریح دانشگاه منتقل می‌‌کنند. اما سایه نمی‌تواند با این وصیت نامتعارف کنار بیاید.

خبرهای جدید از ائو

فیلم خانه به زبان ترکی (با زیرنویس پارسی) ساخته شده و برای نخستین بار در سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۵) به نمایش درآمد. ماجرای فیلم حول یک وصیت نامه می چرخد، که به شکل هوشمندانه ای کارگردان توانسته، آن را تا انتها، با ظرافت پیش ببرد.

در آغاز فیلم زنی سیاه پوش به سوی دوربین نزدیک می شود، از شیون و زاری هایش معلوم است عزیزی را که از دست داده، کسی نیست جز پدرش. دوربین با التهاب این ماجرا را دنبال می کند و در محدوده خانه، حیات، اتاق ها، و کمی هم بیرون خانه،

شخصیت های درگیر ماجرا را دنبال می کند، جسد آن مرحوم که همه و همواره درباره آن صحبت می کنند و جلوی چشم افراد است، با هوشیاری از چشم تماشاگر دور نگهداشته می شود،

دوربین فیلمساز همچون دوربین فیلم «پسر شایول» (فیلم مجارستانی – ۲۰۱۵) اثر لانسلو نمس که جایزه بزرگ جشنواره کن و همچنین اسکار را گرفت، با شخصیت اصلی داستان، شانه به شانه حرکت می کند.

دوربین در گفت و گوی فامیل این مرحوم و افراد محله و کسانی که از راه دور برای بردن جسد به دانشگاه آمده اند، در حرکت است. کمتر پیش می آید که دوربین آرام بگیرد و همچون احساسات این زن که پدر خود را از دست داده، آرام ندارد.

سناریو نویس بسیار با ظرافت، اطلاعات را اندک اندک به تماشاگر منتقل می کند و هر چه ماجرا جلو می رود، سورپرایزها بیشتر می شود.

متوفی وصیت کرده که بعد از مرگ، جسد او را دراختیار دانشکده پزشکی برای استفاده علمی قرار دهند اما، دخترش شدیدا مخالف است و علت را تماشاگر اندک اندک کشف می کند.

تاریخ اکران خانه

۲۳ مهر ۹۶٫

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

…  

 

ویدیوهای فیلم خانه: تیزر ۱  ,  نقد


 

لینک های دانلود فیلم ائو (خانه) با ۳ کیفیت

عالی ، متوسط و موبایلی

 

دانلود از سرور اپرا

دانلود فیلم ائو

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :