دانلود فیلم اشنوگل

دانلود فیلم اشنوگل رایگان ۱۰۸۰p

دانلود فیلم اشنوگل محصول ۱۳۹۶ به کارگردانی هادی حاجت مند, دانلود رایگان کامل فیلم سینمایی ایرانی اشنوگل با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم جدید «اشنوگل» ساخته بدون تگ آرم تبلیغاتی و بدون خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود فیلم اشنوگل

دانلود فیلم اشنوگل

دانلود فیلم اشنوگل

فیلم اشنوگل – Eshnogel Film تهیه کننده: ابراهیم اصغری | کارگردان: هادی حاجت مند

سال ساخت: ۱۳۹۵ | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران اشنوگل

برزو ارجمند، ماهچهره خلیلی، کاوه سماک باشی، محمد افراوی و محمد دلگشا.

خلاصه داستان اشنوگل:

پس از ۳۰ سال سند جدیدی باعث مشکوک شدن نیروهای اطلاعات به مفقود الاثر شدن فرمانده گردان غواصان می شود. در پی کشف این راز ابهامات جدیدی هویدا می گردد و…

 خبرهای جدید از اشنوگل

 تهیه کننده: هم اکنون در مرحله پیش تولید هستیم و در امرداد ماه نیز کار فیلم برداری این پروژه آغاز می شود. البته چندماهی است که پیگر مقدمات کار هستیم و هم اکنون هم درگیر مرحله پیش تولید هستیم. همچنین در هفته آینده نیز بازیگران حاضر در این فیلم مشخص شده و قرارداد با آن ها نهایی می شود. (۲۴ تیر ۹۵)

 ما چندی پیش نسخه ای از هر ۲ فیلم را تحویل دفتر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر دادیم. درباره آخرین وضعیت این آثار هم باید بگویم در مراحل پایانی سداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارند و فکر می کنم تا پایان هفته آینده آماده نمایش شوند. (۱۴ دی ۹۵)

 این فیلم که در آغاز ۴۰ مروارید نام داشت به «اِشنوگل» تغییر نام داد، اِشنوگل نام لوله تنفسی غواصان است و با توجه به این که موضوع این فیلم درباره شهدای غواص است این نام برگزیده شده است.

پروانه نمایش فیلم اشنوگل برای اکران در سینماهای سراسر کشور دریافت شد./ ۲۱ خرداد ۹۶

جوایز و افتخارات اشنوگل

این فیلم در جشنواره فجر ۹۵ حضور دارد. 

تاریخ اکران اشنوگل

۱ آذر ۹۶٫

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

… 

دانلود فیلم اشنوگل

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :