Im_Not_Angry

دانلود فیلم عصبانی نیستم بدون سانسور

دانلود بدون سانسور فیلم  عصبانی نیستم رضا درمیشیان با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی ایرانی عصبانی نیستم نسخه قاچاق و سانسور نشده

download I’m Not Angry new iranian movie by reza Dormishian

 

فیلم عصبانی نیستم

فیلم عصبانی نیستم

 

.

عصبانی نیستم – Asabani Nistam

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: رضا درمیشیان

سال ساخت: ۱۳۹۲ | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود

.

بازیگران:

باران کوثری , نوید محمدزاده , رضا بهبودی , میثاق زارع , محمد کارت .

.

خلاصه داستان:

داستان نوید، دانشجوی ستاره دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی اخلاقی های جامعه با خود تمرین می کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه اش «ستاره» را از دست ندهد…

.

خبرهای جدید از عصبانی نیستم

از تولیدات مستقل سینمای ایران است. به این معنی که برای ساخت این فیلم از هیچ نهاد، سازمان، مرکز، موسسه، ارگان، شبکه، بنیاد دولتی و غیر دولتی هزینه، وام و کمک هزینه‌ای دریافت نشده است. این فیلم اجتماعی همچنین نخستین حضور سینمایی باران کوثری پس از دو سال ممنوع  از کاری است. این بازیگر که آخرین حضورش در فیلم بغض بود، برای دومین بار پس از بغض مقابل دوربین درمیشیان رفته است. کوثری از اواسط دولت دهم ممنوع کارشده بود، به طوری که حتی از اجرای نمایش او نیز جلوگیری به عمل آمده بود.

.

جوایز و افتخارات عصبانی نیستم

وب سایت جشنواره فیلم برلین شنبه ۲۸ دی ماه ۱۳۹۲ از حضور “عصبانی نیستم! در شصت و چهارمین دوره خود خبر داد. جشنواره فیلم برلین از ۱۷ تا ۲۷ بهمن ماه ۹۲ در کشور آلمان برگزار شد و «عصبانی نیستم!» به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در شصت و چهارمین دوره جشنواره معتبر برلین به نمایش درآمد و با استقبال شدید منتقدان و تماشاگران روبرو شد. «عصبانی نیستم!» در تمام نظرسنجی های منتقدان و نشریات تخصصی سینما بیشترین امتیاز در تمامی رشته‌ها را به خود اختصاص داده و به عنوان فیلم برگزیده منتقدان و مطبوعات شناخته شده است.

.

سانسور و قلع و قمع فیلم

نسخه ای که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، با ۱۷ دقیقه سانسور و حذف پایان فیلم بوده است. گفته می شود گروه‌های افراطی تنها امکان نمایش فیلم را در صورت حذف بیش از ۳۰ دقیقه دیگر از فیلم اعلام کرده‌اند! این فیلم اشارات صریحی به ۸ سال دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد دارد و داستان دانشجویی اخراجی و ستاره دار است و به همین دلیل از سوی گروه‌های مخالف دولت یازدهم «فیلم حامی فتنه» لقب گرفته است.

.

تاریخ اکران عصبانی نیستم

۲۹ آذر ۹۶٫.

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

نزدیک به ۶ ماه پس از اکران.

.

.

دانلود فیلم عصبانی نیستم

.

.

لینک های دانلود فیلم عصبانی نیستم 

با ۳ کیفیت عالی ، متوسط و موبایلی 

دانلود فیلم عصبانی نیستم

.

.

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :