قسمت 6 شهرزاد 2

دانلود قسمت ششم فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود قسمت ششم از فصل دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی, دانلود رایگان فصل ۲ سریال شهرزاد قسمت ۶ با لینک مستقیم, دانلود کامل سریال شهرزاد قسمت ۶ شش فصل ۲ دو با بازی ترانه علیدوستی مصطفی زمانی شهاب حسینی پریناز ایزدیار 

 

فصل دوم سریال شهرزاد 2

دانلود فصل دوم  شهرزاد

.

بازیگران سریال شهرزاد ۲ :

ترانه علیدوستی ، مصطفا زمانی ، شهاب حسینی ، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، فریبا متخصص ، گلاره عباسی ، سام نوری ، امیر جعفری ، رویا نونهالی ، رضا کیانیان ، آتنه فقیه نصیری و..

.

خلاصه داستان شهرزاد ۲ :

ماجرای فصل دوم از جایی شروع می‌شود که پس از مرگ بزرگ آقا اداره همه چیز به قباد می‌ رسد و او همه کاره دم و دستگاه دیوان سالار می شود، اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌ آید و..

.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

۲۹ خرداد ۹۶٫

.

جدیدترین اخبار از فصل دوم شهرزاد

به گفته تهیه کننده سریال، تا کنون پنج قسمت از فصل دوم نوشته شده و قرار است در ۲۰ قسمت تهیه و تولید شود که این مساله کاملا قطعی است. به احتمال زیاد از خرداد یا تیرماه سال آینده فیلمبرداری آغاز خواهد شد. (۱۱ اسپند ۹۴)

.

.

حسن فتحی: کار انتخاب بازیگران و عقد قراردادشان انجام شد و پس از طی مراحل اولیه پیش تولید با پایان نگارش سریال فصل دوم اواخر شهریورماه یا اوایل مهرماه کلید می خورد. قطعا پس از پایان تصویربرداری تمام سریال و طی شدن مراحل فنی کار توزیع سریال «شهرزاد ۲» آغاز خواهد شد دانلود فصل دوم شهرزاد قسمت ششم این به آن معناست که گمانه زنی درباره تولید و پخش همزمان سریال «شهرزاد» به وقوع نمی پیوندد و سریال «شهرزاد» پس از پایان تصویربرداری به احتمال زیاد نوروز ۹۶ پخش خواهد شد. حسن فتحی در خصوص تعداد قسمت های فصل دوم سریال «شهرزاد» می گوید: تعداد قسمت هایی که تا به امروز برای فصل دوم در نظر گرفته شده حدود ۲۰ قسمت است که با همین تعداد فیلمنامه سریال کلید خواهد خورد.

قسمت 6 شهرزاد 2

قسمت ۶ شهرزاد ۲

 

.

لینک های دانلود قانونی قسمت ۶ شهرزاد ۲

.

پکیج – دسترسی به همه کیفیت ها – بها: ۳,۰۰۰


کیفیت ۱۰۸۰p HQ – بها: ۲,۵۰۰ تومان


کیفیت ۱۰۸۰p – بها: ۲,۰۰۰ تومان


کیفیت ۷۲۰p – بها: ۱,۸۰۰ 


کیفیت ۴۸۰p – بها: ۱,۵۰۰ تومان 

  

تیزر قسمت ششم فصل دوم شهرزاد

خرید کامل و یکجا فصل ۲ شهرزاد

> نکته ۱: سایت کول دانلود با هماهنگی شرکت تصویرگستر پاسارگاد اقدام به فروش و دانلود قانونی سریال کرده است. قانونی و حلال دانلود کنید.

> نکته ۲: شماره پشتیبانی (ساعات اداری): ۰۲۱۷۷۷۲۹۵۵۷  ,  پشتیبانی تلگرام: @Shop_Upera_Bot و @Srmweb

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :