قسمت دهم 10 سریال دل

دانلود سریال دل قسمت دهم ۱۰ با کیفیت بلوری ۴k

دانلود سریال دل اثری از منوچهر هادی قسمت دهم ۱۰ پخش شده در ۱۶ بهمن ۹۸ نسخه کامل و رایگان با کیفیت بلوری ۴k, دانلود قسمت ۱۰ دهم از سریال جدید دل با لینک مستقیم کم حجم پرسرعت و ترافیک نیم بها

قسمت دهم 10 سریال دل

دل مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ۲۸ قسمت به قلم بابک کایدان و میثم کایدان نگاشته شده‌است.

 

خلاصه قسمت های اخیر ///

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که اتابک به نوبه خود سعی می کند تا دوباره رستا را به ازدواج با ارش ترغیب کند، وی حتی به منزل پدری رستا می رود و جلوی جمع از او عذرخواهی می کند ولی رستا تن به این خواسته نمی دهد. رستا که از سوی مادر آرش چند روز قبل به اتفاق خواهرش از شرکت اخراج شده است، این بار با دعوت اتابک برای بازگشت به گالری روبرو می شود ولی این را هم به طور صریح نمی پذیرد.

در قسمت ۹ نیز شاهد تلاش های مستمر مادر آرش در جهت نزدیک کردن رابی و آرش است گرچه با مقاومت سفت و سخت آرش روبرو می شود. رابطه می توان گفت پنهانی رستا و مهران از سوی آوا خواهر رستا کشف می شود. رستا به شرکت و گالری جواهرات بازمی گردد. برای نخستین بار از بهرام افشار نیز در سریال دل رونمایی می شود که وی که فاراب نام دارد در زندان به سر می برد ولی این جور که مشخص است قرار است که به زودی آزاد شود.

در ادامه نیز روابط مخفیانه اتابک با کارکتر لیلا زارع به مراحل جدی تری می رسد. و البته مشخص می شود که وی قبلا همسر فاراب بوده است که بعده ها از وی طلاق می گیرد و فاراب نیز به زندان می رود. جریان از این قرار بوده که بازیگر نقش لیلا زاعر به دلیل بدهی های خانوادگی و پس از سکته کردن پدر خانواده زیر قرض و چک های پاس نشده و زیر فشار طلبکار هایی که هر روز به در خانه شان می آمدند بوده و یک روز، فاراب با طلبکارها درگیر می شود و آن ها را از خانه دور می کند!

هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت ۱۰ سریال دل با ۵ کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت دهم دل در وبسایت کول عکس دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر اثار سایت ما نیم بها است.

 

بازیگران /// حامد بهداد ساره بیات مهدی کوشکی مهراوه شریفی نیا کوروش تهامی بهرام افشاری یکتا ناصر لیلا زارع سعید راد بیژن امکانیان افسانه بایگان نسرین مقانلو مریم سعادت

داستان کلی سریال /// دل یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) که عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن مهران (مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید…

همینک در انتهای پست لینک دانلود قسمت ۱۰ از سریال جذاب و تماشایی دل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

 

جهت دانلود قسمت ۱۰ سریال دل کلیک کنید / با ترافیک نیم بها

 

 

دانلود قسمت دهم ۱۰ سریال دل

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :

دانلود فیلم Breathe 2024

دانلود فیلم Breathe 2024

نام های فیلم:  نفس بکش -نفس کشیدن – (Breathe) بازیگران:  جنیفر هادسون،