متنوع ترین سفرها را تجربه کنید

تورهای لحظه آخری

گردشگران و توریست هایی که شدیدا به مسافرت به جای جای جهان علاقمند هستند می توانند با گشت و گذار در یک سایت گردشگری مقصد مناسب خود را انتخاب کنند و یا با آن بیشتر از آنچه که در تصورشان هست آشنا شوند، بسیاری از مسافران دوست دارند قبل از سفرشان با بهترین جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی و یا حتی لوکس ترین رستوران ها و مراکز خرید آن مقصد آشنا شوند تا در سفرشان به مشکل برنخورند، تحقیق در رابطه با هر کدام از این اماکن کمی دشوار بوده و کار را برای مسافران گرامی سخت می کند اما سایت گردشگری لحظه آخر این امکان را به مسافر می دهد تا با تمام اطلاعات مهم مقصد خود در قالب راهنماهای گردشگری، اطلاعات مفید و سایر عنوان ها آشنا شوند تا سفری آرام و لذت بخش را تجربه کنند. وب سایت تور لحظه آخری مجموعه کاملی از تور ها و اطلاعات گردشگری کلیه مقاصد توریستی در ایران و جهان می باشد که در زمینه گردشگری فعالیت چشمگیر و قابل توجهی دارد. سایت لحظه آخر یکی از معتبر ترین بانک های تور مسافرتی و اطلاعات گردشگری بوده و مجموعه ای کامل از اطلاعات جاذبه های  گردشگری ایران و جهان، هتل های شهرهای سراسر جهان،  اطلاعات آژانس ها و آخرین اخبار گردشگری را در اختیار کاربران و مشتاقان سفر گذاشته است. گردشگران می توانند ارزان ترین و متفاوت ترین تور های مسافرتی را در سایت لحظه آخر مشاهده کنند و نسبت به سلیقه خودشان سفری آرام و لذت بخش داشته باشند، همچنین تورهای لوکس و منحصر به فردی وجود دارند که اگر میخواهید سفری بی نظیر و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید این تورها می تواند بهترین انتخابتان باشند. سایت لحظه آخر ارائه دهنده کامل ترین پکیج های مسافرتی از معتبر ترین آژانس های تهران و سایر شهرستان ها می باشد. در ادامه می توان به برخی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اشاره کرد.

مشهد

مشهد از زمانی که ارامگاه هشتمین امام شیعیان قرار گرفت رنگ و بوی دیگری به این شهر بزرگ تاریخی بخشید زیرا که از دیرباز مردمان ایران علاقه و احترام ویژه ای به امامان و پیامبران خود داشته اند و اعتقاد قلبی ان ها اهمیت مشهد مقدس را دو چندان کرده است. از این رواولین و مهم ترین دلیل سفر با تور مشهد، حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. امروزه با ازدیاد و استقبال مسلمانان دنیا برای سهولت در زیارت و نظم و انظبات مشهد ، مسئولین و شهردار خراسان با ساخت صحن های بزرگ با امکانات رفت و امد سریع زائرین توانسته به حجم زیاد مسافرین مخصوصا در اعیاد و مناسبت ها نظم درستی دهد. حتی اگر هتلی که برای سکونت انتخاب کرده اید با حرم فاصله داشته باشد می توانید از تاکسی های سطح شهر که به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در تردد هستند در کوتاه ترین زمان ممکن به حرم برسید و از زیارت لذت معنوی را ببرید. هنگام اقامه نماز همه ی مسلمانان به صورت یکپارچه در صف های منظم اماده برای راز و نیاز با خداوند مطعال می شوند که نشانگر متحد بودن مسلمانان جهان می باشد. مشهد هر ساله مردمان زیادی برای رسیدن به حاجت خود نذر می کنند به طور مثال برای شفای مریض خود نیت می کنند که سال بعد در تاریخ مشخص به مشهد امده و نذر خود را که می تواند هرچیزی باشد را ادا می کنند و تعدادی از زائرین از این عمل خدا پسندانه بهره می برند.

هند

سفر به کشور هند بدون تردید یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین سفر های هر گردشگر تور هند خواهد بود. از زمان های دور نیز روایت است پس از بازدید از این کشور افسانه ای همگان بر این باور بودند که هند کشوری شگفت انگیز است و تا مدت های زیادی از خاطرات سفر خود را به این کشور برای همسایگان و آشنایان خود تعریف می کردند.

کشور هند سرزمینی فوق العاده زیباست که تلفیقی از مدرنیته و سنت در بافت شهری، نوع رفتار و برخورد مردمان، غذا و … می باشد. پایتخت این کشور دهلی نو نام دارد که جزو ده کشور پهناور دنیا و دومین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود. این کشور با توجه به قدمت چند صد ساله ای که دارد از منابع غنی و سرمایه های ملی خوبی برخوردار است اما آن طور که باید نتوانستند بهترین استفاده و استخراج را از این کشور داشته باشند زیرا که سالیان زیادی زیر سلطه ی استعمارگر انگلیس بودند. بخش هایی که می تواند برای گردشگران تور هند جذاب باشد اماکن تفریحی، مساجد و معابد متعددی می باشد که برخی از آن ها بسیار مجلل و با شکوه طراحی و ساخته شده اند ، همچنین خرج زیادی برای این اماکن مقدس متقبل شده اند زیرا که مردمان هند بسیار معتقد بر باورها و خدایان خود هستند و به مراسم ها و رسوم سنتی خود ارزش زیادی قائل هستند. تماشای مردم هند در حین اجرای سنت ها همیشه و همیشه برای گردشگران تور هند جالب به نظر رسیده است.

از بهترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری که به مسافران تور هند توصیه می شود از آن ها دیدن کنند: تاج محل در آگرا، شهر مقدس واراناسی، معبد طلایی آمریتسار، شهر طلایی جایزالمر، قلعه سرخ، دروازه هند در بمبئی، مکا مسجد، قلعه آمر، سواحل گوآ ، پارک ملی پریار، غارهای الورا، کاخ میسور، معبد ماهابودی و … را می توان نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :

تگ های مهم