بازی ایران و سوریه

گل سالم قوچان نژاد به سوریه که آفساید گرفته شد

ویدیو خلاصه بازی ایران و سوریه

۲۵ آبان ۱۳۹۵ مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸

بازی ایران و سوریه

بازی ایران و سوریه

صحبت های کی روش به ناظر ژاپنی فیفا:

تو وظیفه تایید این زمین را داشتی؟ فقط بگو چگونه این زمین را تایید کردی؟ابتدایی ترین اصل فوتبال حفظ سلامت بازیکنان است .تو دقیقا طبق کدام اصل اجازه بازی را دادی؟ این تصمیم AFC آبروی فوتبال آسیا را برد

در دقیقه ۷۶ دروزاه بان سوریه ناگهان خود را به زمین انداخت تا اعتراض نیمکت ایران را باعث شود. در این لحظه کارلوس کی روش در نارنجی رنگ بطری ایزو را از مارکار آقاجانیان تحویل گرفت و آن را روی بینی خود گذاشت و با ایما و اشاره گفت که دروازه بان حریف مثل یک دلقک نقش بازی می کند و وقت بازی را بی جهت می کشد

بازی ایران و سوریه

بازی ایران و سوریه

می‌دانستم از این بازی فوتبال درنمی‌آید / در مورد زمین از مسوولان AFC سوال کنید! ……………………………………………………………………………………………………

– هیچ صحبتی درباره بازی امشب ندارم به جز اینکه به عملکرد تک تک بازیکنانم افتخار می کنم.

– برای فوتبال نیاز به حمایت ارکان و مسوولان هست و من می‌دانستم که مالزی مرکز AFC و آسیا است و در حال حاضر بارش‌هایی موسوم به بارش‌های مانسون در اینجا شکل می‌گیرد.

قبل از بازی هم می‌دانستم با چنین شرایطی مواجه می‌شویم و می‌دانستم از این بازی فوتبال درنمی‌آید.

– از من در مورد این مباحث سوال نپرسید و بهتر است از AFC و مسئولانش سوال کنید، چون دیگر نمی‌توانم حرف بیشتر بزنم و درباره مسئولیتی که دیگران دارند، صحبت کنم.

– نه فیفا برنده شد و نه AFC و نه فدراسیون فوتبال مالزی و نه ایران و نه سوریه! امروز فوتبال باخت. از ناظر بازی که این استادیوم رو ۳ روز پیش برای بازی دوستانه سوریه و سنگاپور تایید کرده بود سوال کنید که چرا این کار را کرد.

– فوتبال عشق من است و من عاشق فوتبال هستم، اما این مسایل ناراحت‌کننده است، شما قضاوت کنید که آیا این شرایط برای مسابقه مناسب بود یا نه. مسوولان AFC، فدراسیون مالزی و ناظر ژاپنی فیفا که این استادیوم را تایید کردند مسوول برگزاری بازی هستند و آنها باید پاسخگو باشند نه من، چون اگر حرفی بزنم، ممکن است محروم شود.

– از ۱۱ امتیازی که در دور رفت کسب کردیم راضی نیستم. ما می‌توانستیم امتیازات بیشتری، به خصوص از بازی امشب کسب کنیم.

دانلود خلاصه بازی ایران و سوریه

دانلود این ویدیو با کیفیت بهتر

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :