خبر شوکه کننده: داریوش مهرجویی به قتل رسید!

خبر شوکه کننده: داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند!

قتل داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش در کرج

 

خبرگزاری رکنا از درگذشت داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران خبر داد. برخی از منابع خبری هم از قتل این کارگردان در منزلش نوشته‌ اند. خبرگزاری رکنا در این مورد نوشت:«داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران ساعتی قبل در یکی از ویلاهای کرج درگذشت. تحقیقات در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران توسط کارآگاهان جنایی استان البرز در دست بررسی است.»

همچنین خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر نوشته:« بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌ اش در کرج کشف شده است.در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه خبر داده است که برخی شبکه‌ های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.»

خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه نوشته:«قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.»

قتل داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش در کرج

داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس شماری از بهترین و ماندگارترین آثار تاریخ سینمای ایران شب گذشته در ویلای شخضی اش به همراه همسرش وحیده محمدی‌ فر به شکل هولناکی به قتل رسید.

ایسنا نوشت:«این حادثه در زیبادشت مشکین آباد رخ داده است و دختر داریوش مهرجویی ماجرا را به پلیس خبر داده است. همچنین طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست. سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به ایسنا گفته است که «شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است».» محسن امیریوسفی رییس کانون کارگردانان خانه سینما که از ساعت ۲:۳۰ بامداد یکشنبه ۲۲ مهرماه در محل حادثه حضور یافته بود، به ایسنا گفت:«ترجیح میدهم جزییات این جنایت توسط نیروی انتظامی و دادستانی اعلام شود اما اطلاعاتی که در اینجا کسب کردیم، حاکی از آن است که دختر آقای مهرجویی ساعت ۱۰ شب به منزل برگشته و متوجه این فاجعه شده است. در حال حاضر، جسد آن ها به پزشکی قانونی منتقل شده و محل حادثه توسط نیروهای پلیس در دست بررسی است. همچنین شواهدی از احتمال سرقت وجود دارد اما در مورد اینکه اتباع غیرایرانی در این جنایت نقش داشته‌ اند هنوز شواهدی در دست نیست.» هنوز جزییات بیشتری از این حادثه، عاملان آن و انگیزه آن‌ها به صورت رسمی منتشر نشده است.به گفته فرمانده انتظامی استان البرز جزییات این پرونده با حضور تیم تخصصی پلیس تحت پیگیری است.

قتل داریوش مهرجویی قتل داریوش مهرجویی و همسرش

 

ساعت ۹:۳۴ شب،‌ نشریه اینترنتی فراز عکس های بالا را در توییتر منتشر کرده بود و درباره‌‌ آن نوشته بود که وحیده محمدی‌ فر، همسر داریوش مهرجویی از ماجرای تهدیدش با چاقو و به سرقت رفتن گوشی، لب تاپ و دو سنتور با اسم و عکس داریوش مهرجویی و بهرام رادان خبر داد. در توییت‌ های نشریه اینترنتی افراز چیزی درباره جنایت رخ‌ داده نوشته نشده بود ولی ملیتی به تهدیدگر با چاقو نسبت داده که در متن پست‌ ها دیده نمی‌ شود. صفحه وحیده محمدی‌ فر در اینستاگرام خصوصی است. زیر یکی از تصاویر منتشر شده تاریخ ۲۹ ژانویه دیده می‌ شود. از درستی و تاریخ هر دو تصویر اطلاعی ندارم و نمی‌ دانم مربوط به یک پست هستند یا دو پست مختلف در تاریخی متفاوت. در اتفاق قابل توجه دیگری، روزنامه اعتماد هم مصاحبه‌ا ی با وحیده محمدی‌ فر با تیتر صفحه اول چاپ کرده درباره سرقت از خانه‌ شان و همان پست اینستاگرام تهدید با چاقو. در آن مطلب هم به جنایت رخ داده اشاره‌ ای نشده ولی تاریخ پست اینستاگرام خانم محمدی‌ فر به هفته پیش ۱۵ مهر نسبت داده شده است.

داریوش مهرجویی داریوش مهرجویی و همسرش

 

خبرگزاری صداوسیما در گزارش اولیه خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش نوشته بود “این قتلها به صورت سربری” اتفاق افتاده. بعدا این جمله رو از متن خبرشون حذف کردند.بعد ایسنا به صورت طبق اطلاع خبرنگار ما و بدون نقل قول دقیق از مقامی مشخص نوشت: طبق اطلاع خبرنگار ایسنا به نقل از پلیس، ماجرای سربری که در فضای مجازی در حال طرح است، صحیح نیست. در ادامه جمله‌ ای از مقامی مشخص نقل کرده که در تناقض با “سربری” نیست: سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به ایسنا گفته است که «شواهد حاکی از آن است که این قتل بر اثر جراحت ناشی از ضربات سلاح سرد از ناحیه گردن و اعضای بدن انجام شده است».

قتل همسر داریوش مهرجویی

تازه ترین جزییات:

تحقیقات درباره قتل داریوش مهرجویی و همسرش در حالی ادامه دارد که به نظر می رسد عاملان جنایت ابتدا این کارگردان و سپس همسرش را کشته‌ اند. گزارش میدانی شاهد حلاج خبرنگار سایت جنایی از محل حادثه نشان می دهد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده و سپس عاملان قتل با همسر وی درگیر شده و او را به قتل رسانده اند. جزئیات به دست آمده توسط خبرنگار ما نشان می دهد، دختر داریوش مهرجویی شب گذشته سرکلاس آموزشی حضور داشت و از ساعت ۸ و نیم شب به صورت پیامکی با پدرش در ارتباط بود. این پیامک ها تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشت. این دختر نوجوان به بازپرس گفته من از پدرم پرسیدم شام چی داریم که پدر گفت: آش دوغ داریم. وقتی دختر نوجوان داریوش مهرجویی به مقابل خانه رسید، متوجه وضعیت غیرعادی شد. او با یکی از اقوامش در مهرشهر کرج تماس گرفته و به او گفته می ترسد به تنهایی وارد خانه شود. در این مدت این دختر با پدر و مادرش تماس گرفته که کسی پاسخگوی تلفن نبوده است. در نهایت دختر نوجوان به پیشنهاد فامیلی که با او تماس گرفته صبر می کند که فامیلش برسد و سپس با هم وارد خانه می شوند. وقتی دختر نوجوان و فامیلش وارد خانه می شوند جسد داریوش مهرجویی و همسرش را پیدا می کنند و با پلیس تماس می گیرند. وضعیت دلخراش اجساد نشان می داد آنها احتمالا ابتدا غافلگیر شده اند. بر اساس اطلاعات به دست آمده وضعیت اجساد نشان می داد ابتدا داریوش مهرجویی به قتل رسیده است. عاملان قتل با چوب که به نظر می رسد مربوط به درخت آلبالو است به سر او کوبیده‌ اند لکه های خون روی این چوب دیده شده است. بعد از اینکه داریوش مهرجویی گیج شده شاهرگ او را قطع کرده و جسدش را مقابل آشپزخانه رها کرده اند. جسد همسرش وحیده محمدی فر در یکی از اتاق خواب ها پیدا شده است. گلوی او هم بریده شده اما آثار برجای مانده روی بدنش نشان می دهد او با عاملان قتل درگیر شده و شکستگی هایی نیز روی دست و پای او وجود داشته است. احتمال داده می شود او با صدای درگیری که عاملان قتل با شوهرش داشته اند هوشیار شده و حالت تدافعی به خود گرفته است.

جزییات کامل قتل مهرجویی

 

همه چیز درباره کشته شدن داروش مهرجویی

فوت داریوش مهرجویی

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :