Matthew-Perry-Dead(1)

درگذشت متیو پری بازیگر نقش چندلر سریال فرندز

متیو پری بازیگر ۵۴ ساله سریال فرندز که در نقش چندلر اثر به یاد ماندنی را رقم زده بود، پس از چندین دهه مبارزه با اعتیاد، جسد وی در لس آنجلس در جکوزی خانه شخصی اش کشف شد!

درگذشت متیو پری بازیگر نقش چندلر سریال فرندز 4

متیو در کتاب خاطراتش درباره نبرد طولانی که با اعتیاد خود داشت، در مصاحبه ای توضیح داد که تماشای مجدد فرندز برای او غیرممکن است؛ زیرا توجهش تنها به نشانه‌ های فیزیکی اعتیاد خود جلب میشود. او گفت: «من هر روز ویکودین مصرف میکردم، وزنم ۵۸ کیلوگرم بود و در سریال فرندز بودم که ۳۰ میلیون نفر تماشاگر داشت. به همین خاطر، نمیتوانم این سریال را تماشا کنم زیرا به طرز باورنکردنی لاغر بودم.» 

او همچنین گفته بود که حدود ۹ میلیون دلار برای ترک اعتیادش هزینه کرده بود! او گفت که ۱۵ بار به مرکز بازپروری رفته و به دلیل آسیب ناشی از اعتیاد به مواد افیونی و الکل، ۱۴ عمل جراحی داشت.

بدترین آن‌ ها زمانی رخ داد که روده بزرگش در ۴۹ سالگی ترکید. متیو پری به مدت ۲ هفته در کما بوده و مجبور شد تا ۹ ماه بعد از عمل جراحی از کیسه کلستومی استفاده کند. او در خاطرات خود توضیح داده بود: «پزشکان به خانواده‌ ام گفتند که من تنها ۲ درصد شانس زنده ماندن دارم. به من دستگاهی به نام ECMO وصل کردند که به جای قلب کار میکند. هیچ کس از آن جان سالم به در نمیبرد.»

درگذشت متیو پری بازیگر نقش چندلر سریال فرندز 2

والدین او در کودکی‌ اش حین اجرای مراسم روز شکرگزاری از هم جدا شده‌ اند و چندلر به همین دلیل به جشن شکرگزاری حساسیت دارد.

چندلر در دوران دانشگاه هم اتاقی راس گلر بود.

درگذشت متیو پری بازیگر نقش چندلر سریال فرندز 1 درگذشت متیو پری بازیگر نقش چندلر سریال فرندز 3

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :