آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی فصل دوم شهرزاد

دانلود آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی فصل دوم شهرزاد

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو  جدید فندک تب دار از محسن چاوشی و سینا سرلک برای فصل دوم سریال شهرزاد

دانلود آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی , دانلود آهنگ محسن چاوشی فصل دوم شهرزاد

آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی فصل دوم شهرزاد

آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی فصل دوم شهرزاد

.

.

محسن چاوشی و سینا سرلک با همکاری احسان نی زن ساخت ترانه تیتراژ فصل دوم شهرزاد را آغاز کردند. شهرزاد ۲ از خردادماه به شبکه نمایش خانگی می آید.

.

به گزارش هنرآنلاین، در حالی‌که چاوشی چند ماه پیش در صفحه رسمی خود از شروع کار روی قطعه نخست از آهنگ‌های فصل دوم سریال «شهرزاد» خبر داد و چند روز پیش نیز روابط عمومی سریال او را به عنوان خواننده فصل دوم سریال معرفی کرد، این خواننده اوایل هفته جاری پستی در صفحه رسمی خود منتشر کرد که نشان می‌ داد او هنوز به قطع خواننده «شهرزاد ۲» نیست اما گویا اختلافات پیش آمده برطرف شده و این خواننده در فصل جدید نیز حضور دارد.

.

چاوشی در فصل اول سریال «شهرزاد» ۸ قطعه با نام‌های «همخواب»، به رسم یادگار، «کجایی»، «شهرزاد»، «افسار»، «ماه پیشونی»، «خداحافظی تلخ» و «دیوونه» اجرا کرد که همه این قطعات با استقبال خوبی مواجه شدند و قطعه «کجایی» یکی از پرطرفدارترین آثار چند سال گذشته موسیقی پاپ لقب گرفت. چاوشی از چند ماه پیش تاکنون با حضور شهاب اکبری، سینا سرلک، احسان نی‌زن و چندی دیگر از موزیسین‌های همکار خود، ۵، ۶ قطعه برای فصل دوم سریال «شهرزاد» ساخته که تولید برخی از این قطعات مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

.

سینا سرلک همچون فصل گذشته در یکی دو قطعه از سریال به عنوان همخوان در کنار چاوشی حضور دارد. ترانه نخست محسن چاوشی برای سریال احتمالا ظرف یک ماه آینده همراه با ویدیو کلیپ پخش می‌ شود.

.

.

لینک دانلود آهنگ فندک تب دار  از  سرور اپرا

Chavoshi Ft SinaSarlak-Fandake Tabdar 320.mp3 – 8 MB

Chavoshi Ft SinaSarlak-Fandake Tabdar 128.mp3 – 3.MB

Music Video-Fandake – Tabdar 1080p.mkv – 130 MB

Music Video – Fandake Tabdar 720p.mkv – 64.5 MB

Music Video – Fandake Tabdar 480p.mkv – 41.0 MB

.

.

دانلود آهنگ های فصل دوم شهرزاد

دانلود فصل دوم سریال شهرزاد

.

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :