اعجوبه ها مهران غفوریان استیو هاروی

اعتراف مهران غفوریان به کپی بودن برنامه اعجوبه ها !

تایید کپی بودن برنامه اعجوبه ها به وسیله مهران غفوریان!! +عکس

 ماجرای کپی کاری مهران غفوریان از استیو هاروی (برنامه little big shots)

اعجوبه ها مهران غفوریان استیو هاروی

 

کپی برداری مهران غفوریان از استیو هاروی!!

به گزارش کول عکس “اعجوبه‌ ها” نام برنامه جدید شبکه سوم ۳ سیما با اجرای مهران غفوریان است که هر هفته ساعت ۲۲ در شب های شنبه و یک شنبه پخش می شود.

غفوریان با تایید کپی‌ مو به مو این برنامه از یک برنامه خارجی، بر طعم، بو و مزه ایرانی آن تاکید کرد. چیزی که برای کمتر کسی عجیب بود. در همان روزهای نخست پخش این برنامه همگان این ادعا را کردند که این برنامه یک کپی از برنامه little big shots با اجرای استیو هاروی است.

ولی این بار مهران غفوریان در قسمت دوم برنامه “اعجوبه‌ها” درباره این کپی‌کاری گفت: “دیشب که قسمت اول “اعجوبه‌ها” پخش شد، بعضی‌ها گفتند که این برنامه شبیه یک برنامه خارجی است و مبل و بالش‌های روی آن و دکور برنامه هم دقیقا مثل برنامه خارجی است. البته کسی با من کاری نداشت و من شبیه کسی نبودم.”

وی سپس در مقام دفاع از خود برآمد و ادعا کرد که: “بله شبیه آن برنامه هستیم اما فرق‌های اساسی و مهمی هم داریم. از جمله یک تیم مشاور کودک همراه ماست و تلاش می‌کنیم این برنامه مزه و بو و طعم ایرانی پیدا کند و منطبق بر فرهنگ ایرانی باشد. ما از ته دلمان می‌خواهیم همه بچه‌های اعجوبه و بانمک و شیرین کشورمان را در این برنامه داشته باشیم و معرفی کنیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :

دانلود فیلم هولیا

دانلود فیلم هولیا

نام فیلم: هولیا – (Holia) مدت زمان: ۹۵ دقیقه  محصول: ۱۳۹۹ سال