عکس عجیب بهنوش طباطبایی آلبوم افسانه چشمهایت

عکس های بسیار عجیب بهنوش طباطبایی در مراسم آلبوم «افسانه چشمهایت»

واقعا قبلا قشنگ تر نبود؟؟!! / بازیگرهای ما چرا این جورن؟ خودشون، خودشون رو بد فرم می کنن!

استایل جدید بهنوش طباطبایی که با جنجال ها و اظهار نظرهای فراوان کاربران در فضای مجازی روبرو شد

عکس های بهنوش طباطبایی در مراسم رونمایی از آلبوم «افسانه چشمهایت» همایون شجریان و علیرضا قربانی ۲۱ آبان ۱۳۹۸

عکس عجیب بهنوش طباطبایی آلبوم افسانه چشمهایت

ماجرای تیپ جدید بهنونش  طباطبایی

بهنوش طباطبایی در مراسم رونمایی از آلبوم جدید همایون شجریان و علیرضا قربانی با ظاهری کاملا متفاوت و دکرگونه ظاهر شد. به گفته خیلی ها بهنوش طباطبایی از بازیگران زیبا و بسیار خوش چهره ایرانی ست ولی با رونمایی از تیپ جدید خود واکنش های بسیاری را برانگیخت. 

همه ساله چه در مراسم های داخلی و چه خارجی ما شاهد پوشیدن لباس های نامتعارف، بدقواره و عجیب از هم بازیگران زن و هم مرد هستیم و حتی آرایش های عجیب و غریب و البته این موارد تازگی ندارند. این دسته از کاربران همواره به این موارد اعتراض دارند و می گویند که بازیگران ما می توانند خیلی بیشتر از این ها ظاهر دلپسند تر و شکیل تری داشته باشند.  

مراسم آلبوم افسانه چشمهایت

جدیدترین آلبوم همایون شجریان و علیرضا قربانی که یک اثر مشترک نیز بود با نام “افسانه چشمهایت” از روز ۱۸ ابان ۹۸ به بازار آمد و همچنین مراسم رونمایی از این آلبوم ۳شنبه ۲۱ آبان در تالار وحدت تهران در حضور جمعی از هنرمندا نو علاقمندان برگزار شد.

 بهنوش طباطبایی مراسم آلبوم افسانه چشمهایت استایل جدید بهنوش طباطبایی آلبوم افسانه چشمهایت عکس جدید بهنوش طباطبایی آبان 98 عکس جدید بهنوش طباطبایی آبان 98 بهنوش طباطبایی مراسم آلبوم همایون شجریان بهنوش طباطبایی مراسم آلبوم علیرضا قربانی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :

دانلود فیلم هولیا

دانلود فیلم هولیا

نام فیلم: هولیا – (Holia) مدت زمان: ۹۵ دقیقه  محصول: ۱۳۹۹ سال