صحنه بوسیدن بازیگر زن‌ فیلم‌ ایرانی سمفونی نهم

عجیب ولی واقعی: صحنه بوسیدن بازیگر زن‌ فیلم‌ ایرانی سمفونی نهم!

کلیپ بوسه بازیگر زن هلندی فیلم سمفونی نهم مارین ون هولک

صحنه سانسور نشده و عجیب روبوسی مرد و زن (حمید فرخ نژاد)

برای اولین بار در سینمای پس از انقلاب / سکانس بوسه زن و مرد +ویدیو

صحنه بوسیدن بازیگر زن‌ فیلم‌ ایرانی سمفونی نهم

اصل داستان چیست؟

ماجرا از این قرار است که در سک سکانس خاص از فیلم سمفونی نهم، یک ماچ و بوسه ای بین بازیگر زن خارجی این فیلم و یک بازیگر مرد ایرانی رد و بدل می شود، این در حالی ست که حمید فرخ نژاد با حالت طنز و جالب در حال گاز گرفتن لب خود در واکنش به این بوسه است !!

نکته دیگر این که صدای بوسه به قدری بلند و پرطمطراق است که به وضوح صدای ملچ ملوچ آن به گوش بیننده می رسد!!

مارین ون هولک کیست؟

این بازیگر که یک زن هلندی به نام مارین ون هولک می باشد این صحنه باور نکردنی را رقم زده است. وی که پارسی را به خوبی صحبت می کند در در آکادمی موسیقی و هنرهای نمایشی لندن و مدرسه موسیقی و درام گیلدهال بعنوان یک بازیگر تعلیم دیده‌است. سپس در سال ۲۰۱۴ برای زندگی به تهران آمد و مشغول همکاری با شرکت هنرهای اجرایی ویرگول شد.

در این سال ها در بسیاری از نمایش ها به نقش آفرینی پرداخت تا جایی که برای نمایش “از زیرزمین تا پشت‌بام” (افسانه ماهیان) در جشنواره تئاتر فجر سال ۲۰۱۷ نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر زن نیز شد.

و اما سمفونی نهم

فیلم ساخته محمدرضا هنرمند در سال ۱۳۹۶ می باشد. سمفونی نهم در واقع یک کمدی-فانتزی ست که به شخصیت های مهم تاریخی (مانند هیتلر و..) می پردازد. در این فیلم بازیگران مشهوری همچو حمید فرخ‌ نژاد، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌ العابدین، مارین ون هولک و محمدرضا فروتن به ایفای نقش پرداخته اند. تهیه کنندگی فیلم نیز با زینب تقوایی بوده است.

این فیلم که از ۱۵ آبان ۹۸ آغاز به اکران سراسری کرده است توانسته است به فروش ۱۸۰ میلیونی تا به امروز برسد. در خلاصه داستان سمفونی نهم می خوانیم که: شاید عاشق شدن آخرین فرصت هرکسی برای آدم بودن است. شما هم موافقید؟

شما می توانید در انتهای این پست نیز به لینک دانلود این فیلم دسترسی داشته باشید

 
 

.

دانلود فیلم سمفونی نهم

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :