Temsahe-Khooni-news

تمساح خونی اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی!

« همه چیز درباره اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی »

تمساح خونی اولین تجربه کارگردانی جواد عزتی!

جواد عزتی، بازیگر سرشناس ایرانی برای نخستین بار کارگردان میشود!

جواد عزتی، بازیگر معروف ایرانی بزودی اولین فیلم خود را میسازد. عزتی در تهران به دنیا آمد و در دانشگاه سوره فارغ‌ التحصیل شد. او فعالیت حرفه‌ ای خود را در سال ۱۳۷۵ در تئاتر آغاز کرد و سپس با ایفای نقش در سریال قصه‌ های شبانه ساخته سعید آقاخانی بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد. او در چندین فیلم پرفروش نظیر ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، اکسیدان (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶)، آینه بغل (۱۳۹۶) و هزارپا (۱۳۹۷) که تا مدتی رکورددار پرفروش‌ ترین فیلم ایران بود، ایفای نقش کرده‌ است. او در ۱۳۹۷ پول‌ سازترین بازیگر ایرانی شد و در سال ۱۴۰۰، در سریال زخم کاری و فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان ظاهر شد.

به گزارش کول عکس، اکنون این بازیگر برای کارگردانی فیلم سینمایی “تمساح خونی” به تهیه‌ کنندگی کامران حجازی درخواست پروانه ساخت داده است. هنوز ژانر آن مشخص نیست که فیلمی اجتماعی باشد یا کمدی. ولی با توجه به نام آن به نظر میرسد فیلمی در سبک اجتماعی باشد.

“کامران حجازی” که قرار است تهیه‌ کنندگی “تمساح خونی” را بر عهده داشته باشد، پیش‌ از این تهیه کنندگی فیلم‌ های «مرد بازنده» و «کت چرمی» را برعهده داشت.

انتظار میرود فیلمبرداری تمساح خونی پس از به پایان رسیدن ساخت پروژه فصل دوم سریال “زخم کاری” که جواد عزتی در آن در نقش اصلی را دارد به زودی شروع شود.

دانلود فیلم تمساح خونی

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :