دانلود فیلم آستیگمات

دانلود فیلم آستیگمات نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴k

دانلود فیلم آستیگمات محصول ۱۳۹۸ نسخه کامل با ترافیک نیم ها و کیفیت بلوری ۴k, دانلود فیلم آستیگمات اثری از مجیدرضا مصطفوی نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴کا, دانلود کامل فیلم سینمایی ایرانی آستیگمات با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری ۴کا

دانلود فیلم آستیگمات

آستیگمات فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجیدرضا مصطفوی و نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به مسائل بلوغ و نوجوانان می‌پردازد.

 

اسامی بازیگران آستیگمات

مهتاب نصیرپور، محسن کیایى، باران کوثرى، هادى حجازى فر، حسین پاکدل، سیامک صفرى، حسام محمودى، بهنوش بختیارى، محمد شاکرى و با حضور نیکى کریمى.

خلاصه داستان آستیگمات:

مردی بعد از جدایی چند ساله از خانواده برگشته و می خواهد خانه اش را از زن و پسر و عروس و نوه اش پس بگیرد. پسرش که در زیرزمین خانه زالو پرورش میدهد و می خواهد از این راه ثروتی بهم بزند، سعی می کند زن و مرد را آشتی دهد تا در خانه بمانند اما مادرش می خواهد با مردی دیگر ازدواج کند. در این بین نو زن هم در مدرسه برای معلمش مشکلاتی به وجود می آورد که کل زندگی اعضای خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد. هم خانواده پسر و هم خانوادۀ معلم به خاطر این موضوع بهم می ریزد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

۳ دی ۹۸

آستیگمات – Astigmat سال ساخت: ۱۳۹۵ |پخش: ۹۸ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: پیام کرمی, مجیدرضا مصطفوی | تهیه کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی

 

 

دانلود فیلم آستیگمات

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :