فیلم طلا

دانلود فیلم طلا نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴k

دانلود فیلم طلا محصول ۱۳۹۹ نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴کا, دانلود فیلم سینمایی طلا اثری از پرویز شهبازی نسخه کامل با کیفیت بلوری ۴کا, دانلود کامل فیلم سینمایی ایرانی طلا با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی بلوری ۴k

فیلم طلا

طلا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته ساخته سال ۱۳۹۷ است. این فیلم به سبک درام اجتماعی و به زبان فارسی، محصول ایران می‌باشد. طلا دومین فیلم بعد از فیلم خروج ابراهیم حاتمی کیا می باشد که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در رسانه هایی مثل فیلیمو و نماوا به اکران در آمده است .

اسامی بازیگران طلا:  ,  ,  , هدی زین العابدین, احترام برومند

خلاصه داستان طلا: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

فیلم طلا – Tala Film سال ساخت: ۱۳۹۷ | پخش: ۹۹ | پخش کننده: کول دانلودتهیه کننده: رامبد جوان و محمد شایسته | نویسنده: ? | کارگردان: پرویز شهبازی

 

همه کیفیت ها -بها: ۱۰,۰۰۰ تومان

کیفیت بلوری BLURAY -بها: ۷,۰۰۰ تومان

کیفیت ۱۰۸۰pHQ -بها: ۶,۰۰۰ تومان

کیفیت ۱۰۸۰p -بها: ۵,۵۰۰ تومان

کیفیت ۷۲۰p -بها: ۵,۲۰۰ تومان

کیفیت ۴۸۰p -بها: ۵,۱۰۰ تومان


> نکته: چنانچه درباره خرید یا دانلود این محصول نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی در خدمت شماست. راه های پشتیبانی: ۱- ایمیل info@salamcinama.ir و ۲- تلگرام @salamcinema_help و ۳- شماره تلفن: ۰۲۱۶۶۰۶۶۱۴۳ (در ساعات اداری)

دانلود فیلم طلا

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :