نسخه قاچاق فیلم قصر شیرین

نسخه قاچاق فیلم قصر شیرین در کانال های تلگرامی

موج تازه قاچاق در سینما: به گزارش وبسایت کول عکس و به نقل از کول دانلود در روز گذشته دو فیلم قصر شیرین و خانه پدری به صورت غیرمجاز و قاچاق در برخی کانال های تلگرامی درز کردند. پیش از این سرخ پوست، شبی که ماه کامل شد، رحمان ۱۴۰۰ و شماری دیگر از فیلم های پرفروش سینمایی به صورت قاچاق پخش شده بودند.

نسخه قاچاق فیلم قصر شیرین

به تازگی توزیع نسخه های غیرمجاز، پرده ای و لورفته فیلم های سینمایی ایرانی به فاز جدید و همه گیرتری رسیده است. سابق شاید در سال یک یا دو فیلم قاچاق را در بازار غیررسمی شاهد بودیم ولی امسال واقعا در این زمینه رکورد دار بودیم!

در واقع قاچاق حصولات فرهنگی و هنری به یک چالش عمیق و حاد تبدیل شده که نیازمند برخورد و بازنگری جدیدی دارد. نه تنها فیلم که آثار پر مخاطب موزیک، کتاب و … نیز به گونه غیر قانونی تکثیر و در بازار پخش می شود، با این روند، امکان زیست طبیعی آن ها در بازار را از بین می برد.

 

در تازه ترین این موارد فیلم قصر شیرین رضا میرکریمی به صورت غیرمجاز در کانال های تلگرامی پخش شده است. در این فیلم حامد بهداد, ژیلا شاهی, یونا تدین, نیوشا علیپور به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده اند.

در خلاصه داستان فیلم قصر شیرین که از ۲ امرداد ۹۸ آغاز به اکران کرد و بیش از ۳ میلیارد تومان هم فروش گیشه داشت، می خوانیم که: “جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.”

 

 
 

دانلود فیلم قصر شیرین

(کول عکس همواره حامی و پشتیبان محصولات نمایش خانگی و حق رایت و کپی برداری آن ها می باشد)

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :