سکانس غش کردن شبنم قلی خانی برای امیرحسین آرمان

غش کردن شبنم قلی خانی برای امیرحسین آرمان در سریال مانکن /چقد دوستش داره!!

سکانس غش کردن شبنم قلی خانی برای امیرحسین آرمان در قسمت ۱۲ دوازدهم مانکن

اینم که غش کرد!! چندتا زن غش و ضعف میره واسه امیرحسین آرمان؟! (کتی، همتا، دوست کنی)

جذاب ترین سکان سهای سریال مانکن / کلیپ غش کردن دوست کتی از روی حسادت و عشق +ویدیو

سکانس غش کردن شبنم قلی خانی برای امیرحسین آرمان

اوج گیری سریال مانکن

خب همون جوری که شاید هم بدونید سریال ، بسته به این که تا چه حد این سریال را دنبال می کنید یا حتی نه، ولی مانکن این روز ها واقعا به جاهای حساس و جذابش رسیده و به عبارت دیگر بدجور گل کرده و ورد زبون ها شده تا جایی که دانلود سریال مانکن بسیار رشد چشمگیری داشته است.

درباره این سکانس

در این سریال کاوه (امیرحسین آرمان) دچار یا درگیر سه زنه که هر سه شون هم تا نهایت عاشق اون هستن. این جا مراسم جشن تولد همسر اجباری کاوه یعنی کتی است. کتی یه زن خودشیفته و بسیار ثروتمند است که سعی به فخرفروشی به دوستانش داره. این مهمانی رو خودش ترتیب میده حتی کادو رو هم خودش می خره و به شوهر یعنی کاوه میده.

سپس در این سکانس کاوه میاد که کادو که یک گردنبند زرین بوده را به زنش تقدیم کنه ولی کتی میگه که دوست دارم خودت اونو گردنم بندازی. در حین انداختن گردنبند به گردن کتی، همتا یعنی عشق واقعی کاوه و همچنین دوست کتی با عذبا و سختی در حال تماشای این صحنه هستند. سرانجام دوست کتی تعادلشو از دست میده و نقش بر زمین میشه.

در این حال بهرام (فرزاد فرزین) از گرد راه می رسد و ادعا می کند که متخصص غش و بی هوشی است!! و تازه بخش جالب این سکانس آغاز میشه و از یکی از خانم ها می خواهد که به او تنفس مصنوعی نیز بدهد.

همچنین شما می تواند در انتهای این پست لینک دانلود سریال مانکن همه قسمت ها را دریافت نمایید.

 

.

دانلود سریال مانکن

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :