فیلم مطرب و قسمت 16 سریال دل

فیلم مطرب و قسمت ۱۶ سریال دل با ترافیک دانلودی نیم بها

فیلم مطرب و قسمت 16 سریال دل

و بالاخره، پرفروش ترین فیم تاریخ سینمای ایرانی به شبکه نمایش خانگی می آید. افزون بر فیلم مطرب، قسمت ۱۶ سریال دل، قسمت ۱۸ سریال کرگردن، قسمت چهارم سریال هم گناه، قسمت هشتم خواب زده و فیلم کلوپ همسران نیز در شبکه خانگی پخش خواهند شد تا مردم با دست پر به تعطیلات نوروزی بروند. تعطیلاتی که متاسفانه برای همگان با خانه نشینی و انزوای اجباری همراه خواهد بود.

همان طور که می دونید به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا و جان باختن تعدادی از هم وطنان، همه دانشگاه ها، مدارس، سینماها، کنسرت ها و بسیاری دیگه از نهاد ها تطعیل می باشند و حتی سفرهای نوروزی نیز کنسل شده است. در همین راستا به دستور وزیر ارشاد در این یکی دو هفته اخیر توزیع فیلم ها و سریال های بسیار زیادی را در جهت پر کردن اوقات فراغت مردم، تجربه کردیم.

همانند همیشه شما می توانید لینک همه این عناوین را از وبسایت کول دانلود، دریافت نمایید. لازم به ذکر است که همگی آن ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و سریال های برتر می باشد.

مطرب با بازی محسن کیایی, پرویز پرستویی, الناز شاکردوست, مهران احمدی, عایشه گل و به کارگرداین مصطفی کیایی یک فیلم در ژانر کمدی و طنز و محصول سال ۱۳۹۷ در کشور ترکیه و ایرانی می باشد. این فیل قطعا بزرگ ترین اتفاق سینمایی سال  ۹۸ بود چرا که توانست با فروش ۳۹ میلیارد تومانی رکورددار فروش در تاریخ سینمای ایران بشود. رکوردی که تا پیش از این با آمار ۳۸ میلیارد در اختیار فیلم هزارپا بود.

مطرب در واقع یک فیلم طنز و موزیکال و درباره یک خواننده دهه شصتی به نام ابراهیم خوشینه با بازی پرویز پرستویی است که زندگی وی را در چند دهه روایت می کند. وی یکی از خوانندگان غیر مجاز و کاباره ای زمان شاه است که در کاباره ها می خواند و می رقصد ولی در روز ۲۲ بهمن، انقلابی ها به کاباره حمله می کنند و وی را دستگیر می کنند. غطف داستان مطرب در این جاست که این خواننده در دی ماه ۵۷ در حال نوشیدن اولین جرعه های شهرت بوده که انقلاب می شود. وی همواره تا آخر عمرش می گوید که اگر فقط یک ماه دیر تر انقلاب شده بود من به یکی از مشهورترین خوانندگان ایرانی بدل می شدم!!!

تلفیق داستان های کمدی به نهایت زیبا و خنده دار در کنار تم موزیکال و موسیقی محور و البته حضور بازیگران خارجی مانند عایشه گل، این فیلم را به محبوب ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بدل کرده. قطعا و قطعا شما از دیدن فیلم مطرب پشیمان نخواهید شد و به نهایت لذت خواهید برد.

تماشای این فیلم بسیار دیدنی و جذاب طنز را به همه شما پیشنهاد می کنیم.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم مطرب

 دانلود قسمت شانزدهم سریال دل

سریال دل نیز به بخش های بسیار حساس و نفس گیر خود رسیده است. چرا که در قسمت ۱۵ معماها و رازهای این سریال یکی پس از دیگری رمزگشایی می شود و بخش بسیار وسیعی از قصه آن که در سایه قرار گرفته بود نمایان می شود.

دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که اکنون به ایستگاه پانزدهم رسیده است. 

 در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که تلاش های رستا در پی یافتن کسی که وی را دزدیده بود بی نتیجه ماند ولی او در پی راهی برای شکایت از فرد خاطی در خانه خاله خود در شمال بودیم. آن ها با یک وکیل صحبت کرده و او می گوید که در ۲-۳ روز اول حادثه امکان انجام آزمایشات پزشکی قانونی بوده ولی الان با توجه به گذر زمان امکان اثبات و شناسایی فرد مجرم نیست. سپس رستا با نقشه قبلی سعی در نزدیکی به مهران می کند تا با تن دادن به خواسته ازدواج او (سوری) از او اعتراف بگیرد که البته در این نقشه ناکام می ماند. پدر رستا سرانجام با دیدن اتفاقی گوشی موبایل او، پی به داستان می برد و متوجه می شود که چه بلایی سر دختر خود آمده است.

در قسمت ۱۴ نیز شاهد اتفاق های جدیدی بودیم از جمله تلاش پدر رستا برای یافتن کسی که در شب عروسی دخترش این حادثه را رفم زده بود. وی به برخی از دشمنان سابقش که با او خصومت شخصی داشتند شک می کند و ب هسراغ آن ها می رود ولی متوجه می شود که کار آن ها نبوده است گرچه یکی از آن ها برخی مسایل را برای روشن می کند. از طرفی رستا نیز پشیمان است که چرا حقیقت را به آرش نگفته است و تصمیم می گیرد که او را مطلع کند گرچه آرش دیگر با دیدن صحنه حضور رستا و مهران در کافی شاپ به طور کلی از رستا دل بریده است و به پدر و مادرش می گوید که دیگر موجودی به نام رستا برای او مفهوم و معنا ندارد و برای وی مرده است. در همین کشاکش ها ظن و گمان ها به طرف نکیسا یکی از پادوهای پدر رستا می رود ولی…

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت ۱۶ از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت ۱۶ سریال دل

دانلود قسمت چهارم سریال هم گناه

هم گناه نیز نام جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی ست که در واقع جایگزین سریال مانکن شده است و تا این جا ۲ قسمت از آن نیز پخش شده است. سریالی بسیار زیبا و جذاب به کارگردانی مرد موفق این سال های سینمای ایران؛ مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین: پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی

در قسمت های اخیر دیدم که سریال بیشتر با فلش بک های پیاپی به دوران جوانی پرویز پرستویی که اتفاقا نقش آن را بهروز پرستویی (فرزند پرویرز پرستویی) بازی می کرد، توامان است و به این ترتیب بیشتر تمرکز سریال را به گذشته برده بود. در آن زمان سرگرد داستان هم گناه (پرویز پرستویی) در دوره جوانی و سربازی خود بوده که به یک باره با لیلا (همسر آینده اش) آشنا می شود. این آشنایی سپس مقدمه اتفاقات آتی در زندگی وی می شود. وی که ردی تازه از پیمان (پسرش) به دست آورده است در پی ارتباط با اون و فهمیدن مسایل گذاشته می شود ولی تلاش هایش نافرجام می ماند، چرا که پیمان در حالی که با موتور در حال گذر از یک خیابان است با یک ماشین به طور سختی تصادف می کند! سپس در قسمت سوم نیز شاهد تلاش های مهدی پاکدل برای جلوگیری از ازدواج اجباری دختر پرورشگاهی با یک مردی که ۳ برابر اون سن دارد و در یک کشتارگاه کار می کند. جزییات بیشتری از قصه ای که هنوز پخته و شکل گرفته نشده، بودیم.

حال باید دید که در قسمت چهارم از سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت ۴ سریال هم گناه با ۵ کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت چهارم این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت چهارم هم گناه

قسمت 17 سریال کرگدن

کرگدن یک سریال کاملا متفاوت در ژانر هیجانی/ماجراجویی و به سبک سریال های خارجی است که کمترین شباهت را به سایر سریال های ایرانی دارد.

در این سریال مصطفی زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های اخیر دیدیم که ونوشه تمام اعضای گروهش رو به یک حلسه دعوت میکنه و اونجا اغراق میکنه که نوید تونسته از تمام اطلاعات محرمانه گروه بک آپ بگیره‌.وقتی که نوید به شکل کاملا غافلگیرانه به خونه ی ونوشه میره و ترتیب یک سورپرایز رو میده،هدیه دادن یک گردنبند به ونوشه که در اون میکروفن و دوربین جا سازی شده. در یک لحظه با استفاده از غفلت ونوشه و با همکاری کاظی نوید موفق میشه از اطلاعات بک آپ بگیره. الان در شرایط حال دیگه مشخص میشه که نوید با پلیس در تمام زمینه ها همکاری داشته برای به دام انداختن تیم ونوشه. وقتی پلیس بقیه ی دوستای نوید رو در جریان میذاره که اطلاعات دست نوید هست و از اونا میخواد که برای پیدا کردن فلش باهاشون همکاری کنند. وقتی بقیه ی بچه ها متوجه میشن که کاظی از جریان خبر داشته و بهشون چیزی نگفته حسابی از دستش دلخور میشن،مخصوصا گیسو که از همون اول عشق کاظی بوده و بخاطر چالش کرگدن ارتباط اولیه خودشون رو پنهان کرده بودند. کاظی در حین صحبت با گیسو برای آروم کردنش ،جریان گردنبند رو اعتراف میکنه. نازنین(خواهر نوید)از عموی باران(دختر رها) خواهش میکنه که اجازه ی دیدار نوید و باران رو بده، چون امیدواره که نوید با دیدن باران حال روحی بهتری پیدا کنه،عمو مخالفت میکنه ولی نازنین آدرس آسایشگاه رو،روی یک کاغذ می نویسه به این امید که نظرش عوض بشه. 

اکنون باید دید که در قسمت ۱۸ این سریال چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت ۱۸ کرگدن

 دانلود فیلم کلوپ همسران

و اما آخرین فیلمی که در شبکه نمایش خانگی در سال ۹۸ توزیع خواهد شد، احتمالا کلوپ همسران خواهد بود. «کلوپ همسران» یک فیلم کمدی است که تابستان ۹۷ در جزیره کیش ساخته شده است. این فیلم در قالب طنز به مسایل زندگی مشترک بین چند زوج متمول و ثروتمند می پردازد. دیدن این فیلم برای افراد زیر ۱۵ سال ممنوع می باشد!

داستان سه مرد است که در اجتماع از موقعیت عالی و قدرت و اقتدار برخوردار بوده ولی در منزل از همسران خود به شدت حساب می برند تا این که روزی گیر کردن این سه مرد در آسانسور با یک خانم غریبه سرآغاز فرار از دست همسران خود می شود که به کمک یک گروگان گیر به جزیره کیش پناه می برند و … 

در فیلم طنز کلوپ همسران که مهدی صباغ زاده کارگردانی آن را بر عهده داشته است، بازیگرانی جون محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، لادن مستوفی، گوهر خیراندیش،محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، شقایق فراهانی و علی انصاریان به ایفای نقش پرداخته اند.

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم کلوپ همسران

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :