Alita-2-news

قسمت دوم آلیتا فرشته جنگ بطور رسمی ساخته می شود!

رابرت رودریگز «آلیتا: فرشته جنگ ۲» را میسازد!

قسمت دوم آلیتا فرشته جنگ بطور رسمی ساخته می شود! 

Alita: Battle Angel یک فیلم اکشن تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۹ است که بر اساس مجموعه مانگای Gunnm (فرشته نبرد آلیتا) یوکیتو کیشیرو ساخته شده است. کارگردانی آن را رابرت رودریگز، تهیه کنندگی جیمز کامرون و جان لاندو، و نویسندگی آن را کامرون و لاتا کالوگریدیس بر عهده داشتند.این فیلم بیش از ۴۰۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت و در حال حاضر به عنوان پرفروش‌ترین فیلم رودریگز شناخته می‌شود.

«جان لاندو» تهیه‌ کننده و «رابرت رودریگز» پیش‌ تر گفته بودند که امیدوارند دنباله‌ های بیشتری ساخته شود. اما این اولین بار است که کامرون تأیید می‌ کند نه یک دنباله بلکه چند دنباله دیگر در دست ساخت است.

دانلود فیلم آلیتا: فرشته جنگ ۲

این فیلمساز علاوه بر چندگانه «آلیتا»، باید قسمت‌ های سوم تا پنجم «آواتار» را فیلمبرداری کند. او پیش‌ تر به «امپایر» گفته بود ممکن است قسمت‌ های چهارم و پنجم را کارگردانی نکند: «فیلم‌ های «آواتار» به شکلی همه وقت و توجه شما را می‌ گیرد. پروژه‌ های دیگری هم دارم که هیجان‌ انگیزند. فکر می‌ کنم عاقبت با گذر زمان – نمی‌ دانم پس از سه فیلم یا چهار فیلم – بخواهم سکان هدایت را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم، تا بتوانم به سراغ کارهای دیگری بروم که به آن‌ ها هم علاقه‌ مندم. شاید هم نروم. نمی‌ دانم.»

رودریگز ژانویه سال ۲۰۲۱ به «فوربز» گفته بود به تولید دنباله «آلیتا» امیدوار است: «می‌ دانم که مردم دوست دارند قسمت دیگری را ببینند، و من هم بسیار دوست دارم یک قسمت دیگر بسازم. در مورد اینکه چگونه ساخته خواهد شد، فکر می‌ کنم که شبکه‌ های استریم ویدیو فرصت‌ های زیادی از جمله تولید دنباله‌ ها را فراهم کرده‌ اند. یک مفهوم از پیش فروخته شده است، از پیش مخاطب خودش را پیدا کرده و آن‌ ها مشتاق دیدنش هستند، و از طرف دیگری به ساده‌ ترین شکل ممکن به دستشان می‌ رسد. بنابراین، فکر بدی نیست.»

رزا سالازار از طریق انیمیشن موشن کپچر در نقش آلیتا بازی می‌ کند، سایبورگی که بدون خاطره‌ ای از گذشته‌ اش در بدن جدیدی بیدار می‌ شود و قصد دارد سرنوشت خود را کشف کند. کریستوف والتز، جنیفر کانلی، ماهرشالا علی، اد اسکرین، جکی ارل هیلی و کیان جانسون در نقش های فرعی بازی می کنند. این فیلم بیش از ۴۰۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت و پرفروش ترین فیلم رودریگز شد و به دلیل سکانس های اکشن، جلوه های بصری و بازی سالازار مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، در حالی که فیلمنامه مورد انتقاد قرار گرفت.

دانلود فیلم آلیتا: فرشته جنگ ۲

فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2 فیلم آلیتا 2

دانلود فیلم آلیتا ۲-زمان پخش

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :