مهناز افشار در برنامه استعدادیابی موزیک

مهناز افشار در برنامه استعدادیابی سوئد به همراه ‏ابی و آرش

عکس و ویدیو مهناز افشار در برنامه استعدادیابی پرشین گات تالنت سوئد به همراه ‏ابی و آرش

کلیپ مهناز افشار در برنامه موزیک استعدادیابی خارج +پشت صحنه با نازنین مفیدی

مهناز افشار در برنامه استعدادیابی موزیک

 

فعالیت جدید مهناز افشار پس از مهاجرت

مهناز افشار در بک‌استیج برنامه استعدادیابی شبکه Mbc Persia / مهناز افشار ابی و آرش داوران این برنامه هستند مهناز افشار: با تارا و نازنین نوری

در ویدیویی که از پشت صحنه Persia’s Got Talent شبکه MBC Persia در استکهلم منتشر شده مشخص شده مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی، چهارمین داور این شو شده است.

طی چند روز گذشته ماجرای حضور مهناز افشار در یک برنامه استعدادیابی در شبکه ماهواره‌ای MBC Persia بسیار حاشیه ساز شده است. طبق ادعای سینما ایده آل مهناز افشار یک میلیون یورو ( حدود ۱۳ میلیارد تومان) برای حضور به عنوان داور در مسابقه پرشیا گات تلنت MBC PERSIA دریافت کرده است، دستمزدی معادل بازی در حدود چهارده فیلم سینمایی!

مهناز افشار ، ‏ابی و آرش

آیا مهناز افشار برای همیشه مهاجرت کرده است؟

به گزارش کول عکس، مهناز افشار پس از اوج گرفتن پرونده قضایی که داشت از ایران خارج شده و مهاجرت کرد، در حالی که وی بارها اذعان کرد که به زودی به ایران باز خواهد گشت ولی همچنان این اتفاق رخ نداده است.

سپس در همین چند روز پیش و با پخش اخباری مبنی بر حضور صدف طاهریان به عنوان داور یک مسابقه استعدادیابی در شبکه ماهواره ای پارسی زبان، حالا به نظر می رسد که مهناز افشار جایگزین این بازیگر شده است. انتشار یک ویدیو کوتاه از پشت صحنه این برنامه استعدادیابی در فضای مجازی باعث تقویت این شایعه شده که مهناز افشار یکی از داوران این برنامه خواهد بود.

در این ویدیو مهناز افشار در کنار دیگر داوران در مقابل میز مخصوص به داوران می نشیند و خود را برای داوری آماده می کند. مهناز افشار هنوز واکنشی به این ویدبو و حضور احتمالی اش در میان داوران برنامه استعدادیابی نشان نداده است. باید دید که آیا حضور مهناز افشار در میان داوران این مسابقه استعدادیابی بر فعالیت های بازیگری این بازیگر در داخل ایران تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.

با این وجود حضور مهناز افشار با حجاب باعث شده بسیاری همچنان منتظر بازگشت او به ایران باشند.

 

دستمزد مهناز افشار بابت Persia’s Got Talent

سینماایده‌آل” از قرارداد مالی بسیار سنگین با مهناز افشار برای حضور به عنوان داور این مسابقه خبر داده است. بازیگر “آشفته‌گی” یک میلیون یورو برای حضور به عنوان داور این مسابقه دریافت کرده است، دستمزدی معادل بازی در حدود چهارده فیلم سینمایی! باید دید که حواشی پر رنگ این مسابقه در روزهای آتی چه مسیری را طی خواهد کرد.

 

واکنش نیوشا ضیغمی به مهاجرت مهناز افشار

نیوشا ضیغمی در واکنش به مهاجرت مهناز افشار هم گفت: درباره کاری که خانم افشار انجام داده است، در حال حاضر من هیچ اطلاعی ندارم. اعتقاد شخصی من این است که اینجا بوده‌ام، اینجا مانده‌ام و در اینجا خواهم ماند. با همه اتفاقات عجیب و غریبی که می افتد و هر روز هم درگیرش هستیم ترجیح می دهم و دوست دارم اینجا باشم. من اینجا جوانی‌ام را گذاشتم و با تلاش به این جایگاه رسیده‌ام و ترجیح می‌دهم که همین جا بمانم.

 

 

 

اتهام جدید مهناز افشار: تبلیغ علیه نظام، جریحه دار کردن عفت عمومی و نشر اکاذیب

عکس های مهناز افشار در مسابقه پرشین گات تلنت

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :

دانلود فیلم هولیا

دانلود فیلم هولیا

نام فیلم: هولیا – (Holia) مدت زمان: ۹۵ دقیقه  محصول: ۱۳۹۹ سال