نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد صداوسیما

خداحافظی نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد از صدا و سیما !

نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد از صدا و سیما خداحفظی کردند +متن نامه

ماجرای توهین به بازیگرها و هنرمندان در تلویزیون

نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد صداوسیما

به گزارش وبسایت کول عکس دو بازیگر زن ایرانی به تازگی از صدا و سیما خداحافظی کردند. دلیل این کار بازیگرها برنامه های اخیر صدا و سیما در انتقاد و به گفته خودشان توهین به از تعدادی از بازیگران، عنوان شده است. نیوشا ضیغمی و شیلا خداداد با انتشار یادداشت های جداگانه‌ای از صدا و سیما خداحافظی کردند. متن پیام خداحافظی این دو به شرح زیر است:

نیوشا ضیغمی: «نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه‌های شما را نمی‌دهم.

امروز آنتن تلویزیون تعلق به کسانی دارد که نه تنها فرهنگ نمیسازند بلکه بی فرهنگی و بی ادبی را رواج میدهند از آقای منفی باف و منفور برنامه هفت بگیر تا جوجه مجریان بی ادبی که با توهین و تحقیر کسانیکه سالها برای هنر زحمت کشیده اند میخواهند خودنمایی کنند و بزرگ شوندو امروز به عنوان کسی که همیشه سرم را بالا گرفتم و با افتخار عنوان کردم که شروع کارم با صدا و سیما بوده ، مانند همکارانم به این شکل رفتار رسانه شما اعتراض دارم و نه تنها در تلویزیون شما کار نخواهم کرد بلکه به فرزندم هم اجازه تماشای برنامه شما را نخواهم داد.»

‎شیلا خداداد نیز نوشت:

«عجیب نیست که صدا و سیما یک کشور برای هنرمندان همان کشور همچین رفتاری می‌کند؟ پس چرا از همین هنرمندان برای جذب مخاطب استفاده می‌کنید؟ آیا همگی باید مانند عروسک دست‌ساز فقط فکر و عمل شما را اطاعت کنند ‌ و اگر کمی با شما همسو نباشند اینچنین مورد بی احترامی قرار می‌گیرند!»

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :

دانلود فیلم هولیا

دانلود فیلم هولیا

نام فیلم: هولیا – (Holia) مدت زمان: ۹۵ دقیقه  محصول: ۱۳۹۹ سال