یادداشت محسن افشانی در دوران زندان

یادداشت محسن افشانی در دوران زندان! +آزادی او

پست اینستاگرامی جدید محسن افشانی پس از مرخصی موقت از زندان

یادداشت محسن افشانی در دوران زندان

به گزارش وبسایت کول عکس محسن افشانی که دوران حبس خود را می گذراند پس از ۶ماه در نوشته ای در صفحه اینستاگرام خود درباره دوران نزدان خود سخن گفت!

محسن افشانی بعد مدت ها دوری از فضای مجازی نوشت: امروز ۵ دى ١٣٩٨ هست و دقیقا ۶ ماه از زندان رفتنم گذشت!

الان توى مرخصى هستم و دوباره باید برگردم “زندان تهران بزرگ” و خودم رو معرفى کنم.

توى این ۶ ماه به اندازه ١٠ سال تجربه کردم و تنها بدى زندان اینه که دستت از دنیا کوتاهه، مثل این که مرده باشى و نتونى از نزدیک کنار عزیزات باشى و بهشون رسیدگى کنى… توى این سینه پر از رازهاست که شاید روزى سر باز کنه!!!

۶ ماه دیگه باید تحمل کنم. خیلى سخته دورى از خونه و خونواده سخته😔 آزادى همه زندانیا ان شاءلله.

لعنت بر کثیف ترین اختراع بشریت (زندان)

 

دلیل بازداشت و زندانی شدن محسن افشانی

پس از انتشار ویدیویی در اینستاگرام افشانی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود پلیس فتا وارد عمل شد و به دستور مقام قضایی افشانی دستگیر و روانه زندان اوین شد. پس از بازداشت، ویدئو از صفحه اینستاگرام افشانی حذف شد.

سرهنگ تورج کاظمی در گفت وگو با ایسنا درباره انتشار این ویدئو گفت: پس از انتشار ویدئویی از سوی یکی از بازیگران مرد کشورمان و همسرش در صفحه شخصی که در آن از اسلحه و چاقو استفاده شده بود و اطلاع تیم‌های رصد پلیس فتا، کارآگاهان پلیس فتا برای رسیدگی به این موضوع وارد عمل شدند.

در این فیلم او در حال رانندگی در یک خودرو در کنار همسرش دیده می‌شد و در حال هم‌‌خوانی با یک ترانه‌ بود. آقای افشانی در بخشی از این ویدیو چیزی را که به نظر می‌آید یک سلاح گرم است، رو به دوربین در می‌آورد و در بخشی دیگر با حالتی خندان و در حال خواندن ترانه در حال پخش یک خنجر را رو به دوربین در می‌آورد.

آزادی محسن افشانی از زندان

آزادی محسن افشانی از زندان

با درخواست اعاده دادرسی محسن افشانی به دیوان عالی کشور، این دیوان دستور توقف اجرای حکم یکسال حبس وی را صادر کرد؛ بنابراین با تصمیم قاضی محمد ناصری صالح آباد رئیس شعبه ۲۰ دیوان عالی کشور، افشانی تا زمان رسیدگی مجدد به پرونده از زندان آزاد شد تا پرونده وی مجدد در دادگاه هم عرض بررسی و رای جدید برای او صادر شود. محسن افشانی ۶ ماه از مدت یک سال حبس خود را در زندان بزرگ تهران گذرانده است.

دیدگاهتان را بنویسید :

پست های مرتبط :